Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover2

Foredragsholdere om Kundeservice

Kundeservice er afgørende for enhver virksomheds succes. Fra den lokale café til online shopping oplever vi det overalt. God kundeservice betyder loyale kunder og øget omsætning. Men det handler ikke kun om økonomi. Det skaber også et positivt arbejdsmiljø, som gavner både medarbejdere og virksomheden.

Vores keynote foredrag om kundeservice går dybere. Vi ser på, hvordan det påvirker bundlinjen og skaber bæredygtig vækst. Vi udforsker også fremtidens udfordringer og muligheder, da kundeservice konstant udvikler sig. Vores erfarne foredragsholdere om kundeservice tilbyder seriøs indsigt og humoristisk inspiration.

Book et foredrag om kundeservice og udstyr dit team med værdifulde redskaber. Invester i din virksomheds fremtid i dag og skab ekstraordinære kundeoplevelser, der definerer din succes.

Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Athenas håndterer over 100 forespørgsler fra både store og små virksomheder – hver dag

Vi har øje for detaljen og booker hvert år tusindvis af foredrag for alle typer af kunder

Athenas kan rådgive dig til den perfekte løsning, uanset budget og tidshorisont

Athenas er skandinaviens største formidler af foredrag

Athenas formidler årligt flere tusinde foredrag i Danmark og resten af verden

Vi har håndplukket landets bedste foredragsholdere, så vi kan sikre det helt rigtige match til dit arrangement

Athenas er din direkte kontakt til landets bedste foredragsholdere

Alle foredragsholdere om kundeservice (6)

Hjælp mig med at vælge

Foredrag om kundeservice

Mød de bedste keynote talere inden for Kundeservice og få indsigt i, hvordan god kundeservice kan styrke din bundlinje, skabe et positivt arbejdsmiljø og sikre genkøbende kunder. Samtidig lærer du, hvor katastrofalt dårlig kundeservice kan være for enhver virksomhed, der ønsker kundefordeling og anbefalinger. Vores topmotiverende foredragsholdere belyser kundeservice i den moderne hverdag og udfordrer dig med perspektiver på fremtidens udfordringer og muligheder. Vores foredrag kombinerer seriøs indsigt med humor og tilbyder værdifulde redskaber og værktøjer, der kan omsættes direkte til handling. Uanset om du repræsenterer en virksomhed, der ønsker at styrke medarbejdernes kundeservicefærdigheder eller bare søger inspiration, er vores keynote talere om kundeservice klar til at hjælpe. Book en inspirerende foredragsholder nu og kickstart rejsen mod ekstraordinær kundeservice.

  • Her finder du foredrag om kundeservice. Hvordan kan god kundeservice give gevinst på bundlinjen og skabe et godt arbejdsmiljø, kundegrundlag og genkøbende kunder?
  • Og hvordan en dårlig kundeservice kan være katastrofal for selv den bedste virksomhed, hvis kunder ikke anbefaler virksomheden og kommer igen.
  • I foredrag om kundeservice sætter foredragsholderne fokus på kundeservice i en moderne hverdag, til tider set i perspektiver fra fremtidens udfordringer og muligheder. Ofte er foredragne både seriøse og humoristiske, og mange kan laver både som inspirerende foredrag og workshops. Foredrag om kundeservice er velegnede til eksempelvis virksomheder, der vil styrke medarbejderne i god kundeservice – og med et foredrag om kundeservice kan de få gode redskaber og værktøjer til det.
Spørg på pris og dato