Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover1

Foredragsholdere om Kundeservice

Du finder på denne side foredragsholdere, der alle kan tale om Kundeservice. Du kan nemt få et uforpligtende tilbud fra os ved bare at udfylde formularen til højre.

Du kan også klikke dig videre ind under de enkelte foredragsholdere og læse om dem der, og du er samtidig også mere end velkommen til at ringe til os.

Det hele er naturligvis helt uforpligtende, så hvis du bare har brug for et hurtigt bud på et navn til et arrangement, en pris på en af vores foredragsholdere eller hurtigt svar på, om de er ledige på dagen, så svarer vi altid lynhurtigt på din forespørgsel. Det er nemt og hurtigt.

Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Athenas håndterer over 100 forespørgsler fra både store og små virksomheder – hver dag

Athenas kan rådgive dig til den perfekte løsning, uanset budget og tidshorisont

Athenas er din direkte kontakt til landets bedste foredragsholdere

Vi har håndplukket landets bedste foredragsholdere, så vi kan sikre det helt rigtige match til dit arrangement

Athenas er skandinaviens største formidler af foredrag

Vi har øje for detaljen og booker hvert år tusindvis af foredrag for alle typer af kunder

Athenas formidler årligt flere tusinde foredrag i Danmark og resten af verden

Alle foredragsholdere om kundeservice (8)

Hjælp mig med at vælge
Kundeservice
Kundeservice
5 ud af 5 stjerner

"Jeg oplevede en fin service fra Athenas. Jeg blev hjulpet godt i gennem til at finde den rette foredragsholder i forhold til det vi havde brug for i vores organisation"

Københavns Professionshøjskole

Om emnet: Kundeservice

  • Her finder du foredrag om kundeservice. Hvordan kan god kundeservice give gevinst på bundlinjen og skabe et godt arbejdsmiljø, kundegrundlag og genkøbende kunder?
  • Og hvordan en dårlig kundeservice kan være katastrofal for selv den bedste virksomhed, hvis kunder ikke anbefaler virksomheden og kommer igen.
  • I foredrag om kundeservice sætter foredragsholderne fokus på kundeservice i en moderne hverdag, til tider set i perspektiver fra fremtidens udfordringer og muligheder. Ofte er foredragne både seriøse og humoristiske, og mange kan laver både som inspirerende foredrag og workshops. Foredrag om kundeservice er velegnede til eksempelvis virksomheder, der vil styrke medarbejderne i god kundeservice – og med et foredrag om kundeservice kan de få gode redskaber og værktøjer til det.
Spørg på pris og dato