
Tune Hein
Forfatter og ekspert i organisation og ledelse – kendt for sine tankevækkende foredrag og stærke budskaber med konkrete værktøjer til forandring.
5.00 ud af 5
Topanmeldt!Forfatter og ekspert i organisation og ledelse – kendt for sine tankevækkende foredrag og stærke budskaber med konkrete værktøjer til forandring.
5.00 ud af 5
Topanmeldt!Tune Hein er en rutineret formidler, når det kommer til fremtidens ledelse, forandring og organisationer. Foredragene byder på konkrete redskaber og masser af inspiration til ledere – uanset om det er til en større strategisk omlægning, nogle få forandringer eller midlerne til bedre motivation og dermed mere engagement på arbejdspladsen. Oplev et foredrag, der er lærerigt, konkret og tankevækkende, og som inviterer til omgående handling.
Tune Hein er en af de mest erfarne og efterspurgte eksperter i Danmark, når det kommer til fremtidens ledelse, organisation og forandringsprocesser. Med over 10 bøger bag sig – herunder "Disruption", "Handlekraft", og "Disrupt dig selv" – leverer han foredrag, der ikke blot informerer, men transformerer. Hans oplæg er en invitation til refleksion og handling, og han klæder både ledere og medarbejdere på til at tage ansvar for udvikling og forandring. Hans foredrag er både inspirerende og praktisk anvendelige, og de giver deltagerne redskaber og refleksioner, der skaber reel værdi i hverdagen. Tune er kendt for sin evne til at gøre komplekse emner forståelige og relevante – altid med fokus på konkrete løsninger, der kan implementeres med det samme.
Tune formidler det nyeste inden for begreber som “Future of Work”, og hjælper organisationer med at forstå og tilpasse sig fremtidens krav. Med sin ekspertise fra over 15 fusioner, internationale udstationeringer og bestyrelsesarbejde formår han at koble makrotrends med konkrete greb, som kan anvendes i hverdagen. Han bringer inspiration fra både internationale tendenser, det danske erhvervsliv og iværksættermiljøet, og denne unikke kombination giver et solidt og relevant grundlag for refleksion og udvikling.
Det, der adskiller Tune Hein fra mange andre, er hans evne til at kombinere storytelling og praksis. Han formår at skabe genkendelse og engagement gennem relevante cases og eksempler. Uanset om det handler om strategieksekvering, ledelsesudvikling eller forandringsledelse, får publikum noget konkret med hjem – hvad enten det er et stort strategisk skifte eller små justeringer i dagligdagen.
Tune Hein er uddannet fra DTU, CBS og IMD og har en solid baggrund i strategi og ledelse fra sit arbejde i Accenture og Right Management. I dag er han aktiv som rådgiver, forfatter og foredragsholder. Han har været fast ekspert i medier som Berlingske, JPTV og CIO Magazine og fungerer desuden som konferencier med en sikker hånd for den røde tråd i større arrangementer.
Et foredrag med Tune Hein er ikke blot en inspirerende oplevelse, men et værdifuldt indspark, der skaber resultater. Det er lærerigt, tankevækkende og handlingsorienteret – perfekt til både topledelse og medarbejderniveau. Tune forstår at motivere, udfordre og skabe refleksion – og ikke mindst give konkrete redskaber til at handle i dag.
5 ud af 5
Meget engagerende og med en masse at tænke over bagefter.
Gitte Seeberg WWF
Tune Hein
5 ud af 5
Både spændende og meget lærerigt. Tune var rigtig god til at forholde sig til de problemstillinger vi står med og give perspektiver fra hans egne erfaringer.
Anders Haugaard Nielsen Region Sjælland, Psykiatrien
Tune Hein
5 ud af 5
Det er value adding fordi inspirationen sætter refleksion i gang - fuld af indsigt, erfaring og story-telling. Mine bedste anbefalinger.
Lars Dalgaard Getinge
Tune Hein
5 ud af 5
Foredraget var meget værdifuldt og med til at sætte fokus på performancekultur, holde fokus og ikke mindst få skabt synlige resultater.
Torben Stevold Danske Bank
Tune Hein
5 ud af 5
Tune Hein var god og hurtig til at besvare vores henvendelser op til foredraget, og nem at få en aftale på plads med til et forberedende møde. Til konferencen kom han yderst velforberedt og afbalanceret. Hans oplæg var passet godt ind til målgruppen og vores baggrundsmateriale og værdier (ledelsesgrundlag mv). Vi har fået meget positive tilbagemeldinger på, at hans oplæg var konkret, brugbart og sagligt. Og holdt i en rigtig god tone.
Tine Bayer Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltning
Tune Hein
5 ud af 5
Tune gjorde et rigtig godt stykke arbejde og fangede vores forespørgelse og deltagernes organisatoriske niveau, hvilket gjorde det til en succes.
Frederik Østerby Tryg
Tune Hein
5 ud af 5
Foredraget ramte absolut plet I fht de emner og drøftelser, som vi havde på seminaret. Jeg har havde været I dialog med Tune Hein forinden og det var meget positivit, hvordan der var taget højde for mine inputs. Nogle gange oplever man, at det bare er standardpakken.
Charlotte Jensen Novo Nordisk
Tune Hein
5 ud af 5
Fucking genialt!
Nicolai Frisch Amino, Dinero
Tune Hein
5 ud af 5
Supergodt foredrag med mage gode redskaber til at arbejde med disruption.
Thomas Fyrst PostNord
Tune Hein
5 ud af 5
Var meget brugbart i vores videre arbejde med den digitale fremtid.
Mette Haurum Thisted Kommune
Tune Hein
5 ud af 5
Fint, godt tilpasset vores virksomhed.
Malene Stampe CBRE.dk
Tune Hein
5 ud af 5
Tune Heins foredrag om Disruption var velforberedt og levende, - det lykkedes virkelig Tune at formidle budskabet og få hele salen ( ca. 80 ) med i et levende foredrag fra morgenstunden. De bedste anbefalinger herfra!
Karl Therkildsen Erhvervsnetværk 9220
Tune Hein
5 ud af 5
Løsningsmodeller for de indikerede udfordringer og værktøjer til at komme videre. Et super fordrag og gode pointer, absolut godt. Vi har arbejdet rigtigt meget med emnet og søger derfor også værktøjerne til at løse, komme videre. Jeg tænker foredragets pointe ramte der, hvor vi allerede har været - så kan lige så godt være min skyld for forventningsafstemningen. Jeg havde nævnt jeg søgte inspiration til mere handlekraft. Tune gennemgik kompetent, hvor man mister den - mindre om, hvordan man får den, når den først er minimeret. Vi kendte alle issues - spot on!
Rene Hermand Esoft A/S
Tune Hein
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Disruption er et af tidens allervarmeste temaer – et begreb som viser sig i virksomheders strategiske planlægning. Disruption betyder, at en virksomhed gennem radikal innovation udfordrer den eksisterende branches forretningsmodeller. Noget alle med rette tænker over. Tune Hein giver en vej gennem junglen og viser mønstre i den flodbølge af nye forretningsmodeller, innovation og iværksætteri der truer de fleste brancher. Vi kender alle historierne om Airbnb, Apple og Tesla som har disrupted deres globale brancher. MEN det sker også for din arbejdsplads! Faktisk er det i gang lige nu.
Hvad kan I gøre for at imødegå disruption? Hvilke must-win-battles skal I vinde, for at overleve den disruption I møder i morgen? Hvorfor kommer digitaliseringen lige nu? Hvad kan vi lære af de brancher som blev ramt først? Og hvorfor er dette meget større og vigtigere nu, end for 5 år siden? Et inspirerende foredrag som vækker jer af tornerosesøvnen og gør jer klar til at møde udfordringen – for digitalisering kommer også til jer, før I aner!
I dette foredrag vil I få indsigt i mønstre og trends inden for disruption. Gennem eksempler vil I lære, hvad de nye aktører gør, og hvilke former for disruption I kan forvente. Derudover vil I opdage, hvordan man kan forberede sig og de krav, det stiller til organisation og ledelse. Alt dette vil blive præsenteret med udgangspunkt i bestselleren 'Disrupt eller Dø!
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Tune Hein er en erfaren og engageret moderator på konferencer. Med dyb indsigt i strategi, ledelse, disruption, iværksætteri, psykologi og motivation stiller han skarpe spørgsmål, skaber meningsfuld dialog og binder pointerne sammen med stor sikkerhed.
Tune Hein foredrag:
Tune Hein foredrag:
Forestil dig at du står og kigger på verdensmarkedet for første gang. Hvor ville du starte…? Hvilke produkter eller service ville du levere? Til hvem? Hvor? Og hvordan skulle kunderne finde og vælge dig? Hvad ville du gøre meget smartere end det i gør i dag hvis I havde chancen for at starte forfra…
Nettet flyder over med artikler om ’Back to work’ – som om vi ikke har arbejdet hårdt under corona, så jeg foretrækker ’Back to the office’. I starten føles det som en ’happy reunion’, hvor alle er glade for at se hinanden igen – og måske ligefrem giver hånd eller krammer, og her melder hverda