Henter Indhold ...

Henrik Meng

Motivator, forfatter, underviser og foredragsholder

Som forfatter har Henrik Meng udgivet mere end 10 titler, hvoraf flere er blevet bestsellere, hver i oplag over 10.000 eksemplarer: “Nøøjjj, det er dit liv, så hvad vil du gøre ved dét?”, “Kan man revne af begejstring?” og “Værtens bedste service – Licence to THRILL”. Hans foredrag om service og begejstring er enormt underholdende og inspirerende.

UFORPLIGTENDE FORESPØRGSEL

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpligtende

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Book nu på tlf: 35 11 21 31

Henrik Meng er udråbt som ”dansk indendørsmester i begejstring”, ”værtskabets godfather” og ”trivselskonsulent i særklasse”.

Henrik Meng får os ikke alene til at føle at hver dag er en gave, han får også én til at pakke den ud – ja, ligefrem flå papiret af. Han er en helt usædvanlig dansker.” Citatet stammer fra Mimi Jacobsen, Red Barnets generalsekretær.

Gennem mange år har Henrik Meng arbejdet med en utrolig bred skare af virksomheder og organisationer. Han har lært en lang række medarbejdere at “lege” og har lavet leder- og medarbejderudvikling for flere store virksomheder og organisationer.

Siden 1990 har Henrik Meng holdt mere end 2000 foredrag og kursusdage i mange lande verden over. Han var på podiet i Cirkusbygningen til verdens første tankeshow i 2002, hvor flere end 3000 mennesker fik en Dumbofjer at flyve videre på, og har gennem årene begejstret ledere og medarbejdere i store koncerner og mindre virksomheder til at gøre deres bedste en tak bedre.

    Henrik Meng foredrag

    Nøøjjj, det er dit liv…

    • …så hvad vil du gøre ved dét? Et par inspirerende og eftertænksomme timer, hvor meget bli´r vendt og smilet breder sig.
    • Her får deltagerne lejlighed til at ”mærke efter” hvad de har lyst til at holde fast i, det de finder vigtigt her i livet – og hvad de kunne have lyst til at justere undervejs. Hvis livet er et eventyr som vi selv skriver, så er her masser af brændstof til et kapitel udover det sædvanlige!

    Henrik Meng foredrag

    Kan man revne af begejstring?

    • Når forandringens vinde blæser med utryghed, forvirring og frygt i kølvandet, kan begejstringen til tider være svær at få øje på. Og det er helt naturligt. Men begejstring er en drivkraft, som kan flytte bjerge, og som derfor er et væsentligt parameter, når det handler om at implementere strategier eller bringe mennesker sammen.
    • Spørger du forfatteren Henrik Meng, om man virkelig KAN revne af begejstring, så svarer han; ”ind imellem er det, som om andre godt kan få den tanke, at jeg er lige vel begejstret. Måske er de ansporet af den jyske model om, at ‘træerne ikke vokser ind i himlen’. Men tænk nu, hvis de gør det alligevel; træerne, altså. Man kunne måske sænke sin himmelgrænse en anelse – og lade det ske alligevel?”.

    Henrik Meng foredrag

     DO less – BE more

    • Her er et helt nyt foredrag, der gør op med årtiers idé om, at vi bare skal GØRE noget, så går det alt sammen: Henrik Mengs tese er, at vi i virkeligheden skal GØRE noget mindre – og VÆRE noget mere!
    • Selvom det meste i livet tager tid, så er det fantastisk, når man bemærker sig at det hele sker NU: LIVET opleves som en glidende bevægelse, men det er altid NU, der gør forskellen.DINE BØRN vokser med lynets hast – men det er NU, du har chancen for rigtig at lære dem at kende. KARRIEREN suser derudaf, og efter bare et par år på arbejdsmarkedet, så kan det være svært at skelne det ene år fra det andet. Det er I DAG du har chancen for at få det, som du gerne vil have det.DO Less – Be More gi´r dig brændstof til at blive endnu bedre til at være der, hvor du ER – og lægge lidt mindre vægt på at GØRE.

    Henrik Meng foredrag

    Værtens bedste service – Licence to THRILL

    • Henrik Meng er de senere år ofte omtalt som en del af toppen af superligaen, når det handler om udvikling af service og værtskab. Glem føleriet og indse at det gode værtskab og den fremragende service i virkeligheden er en symbiose imellem personlig opmærksomhed og ikke mindst et fast blik på forretningen. Dette foredrag styrker den platform, som en ægte service-drevet virksomhed hviler på: personaleengagement, kundetilfredshed, salg og indtjening – og medarbejder- og kundeloyalitet. Henrik Meng lover fuldt udbytte eller pengene tilbage til alle, der benytter sig at de idéer, som deltagerne får med hjem til omgående brug i egen forretning!
Det siger kunder, som har oplevet foredrag med Henrik Meng

Indlæs flere...

Foredragsholdere der minder om Henrik Meng

Foredragsemner med Henrik Meng