Henter Indhold ...

Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover1

Oplev et foredrag, hvor I lærer at skabe klar kommunikation og indflydelse på arbejdspladsen

Maj Bjerre

Maj Bjerre

Foredragsholder, forfatter og strategisk rådgiver. Holder foredrag om at opnå succes i arbejdslivet.

Forespørg nemt på pris og dato
Uforpligtende forespørgsel på Maj Bjerre

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Maj Bjerre er en eftertragtet foredragsholder, når det handler om at løfte medarbejdernes engagement og trivsel. Det, vi gør, skal give mening, og det gælder både vores kommunikation og adfærd. Maj Bjerre er en skøn blanding af handlekraft, stor viden, fantastiske værktøjer og en kæmpe kærlighed til det, hun laver. Med sit engagement og sine altid interessante foredrag giver hun sit bud på, hvordan man skaber klar kommunikation, bedre relationer og mere indflydelse på arbejdspladsen.

Med stor indlevelse forstår Maj Bjerre at levere et personligt oplæg, hvor hun formår at engagere deltagerne og skabe rum for dialog og indsigt. Maj Bjerre er god til at holde et let forståeligt niveau til en bred målgruppe og har altid et brugbart værktøj i ærmet.

I mere end 15 år har hun kombineret forståelsen for virksomhedens dynamik med menneskets psykologi og hjulpet mennesker, teams og organisationer med at aktivere deres naturlige talenter og styrker igennem personlig rådgivning, kurser, foredrag, workshops og længerevarende forandringsprocesser.

Maj Bjerre har arbejdet som leder i flere internationale virksomheder både i Danmark og London, og har flere certificeringer bag sig indenfor bl.a. Business Coaching, Stress Coaching, NLP og Enneagrammet.

I april 2018 var Maj Bjerre aktuel med bogen ”Gaven i kritik”. Bogen er et resultat af hendes personlige erfaringer med at modtage kritik og give feedback, samt erfaringer fra de utallige foredrag og workshops, hun har holdt om emnet for at skabe en sund feedbackkultur i danske virksomheder.

Alle Maj Bjerres foredrag kan også bookes som halve og hele dages kurser. Alle foredrag er tilpasset 100% til jeres møde, situation og ønsker. Alle foredrag kan desuden afholdes på engelsk.

Se foredrag med Maj Bjerre

    Maj Bjerre foredrag

    Lad ikke ros stige til hovedet og kritik gå til hjertet

    • Alt for ofte bliver vores feedback misforstået og kan endda ende i konflikter og afvisning. Som modtager har vi tendens til at tage det personligt, når vi modtager kritik og feedback, selvom det ikke altid er personligt ment. Det forhindrer os i at lytte og bruge budskabet til noget positivt. Så længe vi ikke forstår at håndtere kritik på en sund måde, forhindrer det os i at gro som mennesker, og det forkludrer vores kommunikation, relationer og samarbejde på arbejdspladsen og hjemmet.
    • Hvad er forskellen på kritik og feedback? Hvorfor er det så svært, men også vigtigt, for os mennesker at kunne tage imod den? Lær, hvordan kan du blive bedre til at modtage kritik, så du kan bruge den til noget. Og hvordan kan du give en feedback, som er brugbar og bliver hørt?
    • Dette foredrag er gavnligt både personligt og arbejdsmæssigt. Det fungerer på alle niveauer i alle typer organisationer, uanset om det gælder pædagogen, som skal tage imod kritik fra forældrene, kundeservicemedarbejderen, som skal lytte til kundens frustrationer, eller udvikleren, der skal forbedre og optimere i LEAN processen.

    Maj Bjerre foredrag

    Feedback, som bliver hørt

    • Feedback skal være relevant, værdifuldt og skal bidrage til bedre resultater. Men feedback, som ikke bliver hørt er værdiløs.
    • Hvis formålet med feedback er at udvikle hinanden, skabe bedre relationer og bedre resultater, så skal feedback være fremadrettet, styrkebaseret og tage udgangspunkt i modtageren.
    • Når rammerne for feedback er gode, giver det en høj medarbejdertrivsel, som bliver omsat til engagement og effektivitet og gode resultater.
    • Hvad er formålet med feedback i organisationen? Hvordan spiller I hinanden gode i hverdagen?

    Maj Bjerre foredrag

    At finde mening i arbejdet

    • Foredraget handler om formål, fællesskab og det at gøre en forskel.
    • Formålet er muligvis jeres største uudnyttet aktiv i virksomheden. Med formålet forrest skaber I loyalitet, engagement og ejerskab. Samtidig nedsætter I stress, sygefravær og medarbejderomsætningen. Det skaber mental sundhed og trivsel hos dine medarbejdere og kan øge produktiviteten op til fem gange. Det handler ikke kun om at nå en god bundlinje, men også om hvordan vi kommer bedst derhen.
    • Formål forrest handler om meningsfuld ledelse, følgeskab, fællesskab og en klar ramme, der giver mening og overskud.
    • Foredraget giver dig: Indsigt i, hvad der får organisationen til at mistrives. Viden om hvordan du skaber trivsel og overskud. Konkrete metoder til at bruge formålet i hverdagen. Cases på hvordan det gøres med succes.

    Maj Bjerre foredrag

    Hvordan du som leder skaber engagement, trivsel og gør en forskel for dine medarbejdere

    • Et foredrag om at skabe engagement, trivsel og gøre en forskel.
    • Det virker ikke længere at fokusere på kortsigtede ønsker om profit. Vi lever i en ny tid med nye præmisser og nye generationer af medarbejdere – og det kræver et nyt fokus. En månedsløn er ikke længere nok til at motivere og engagere dine medarbejdere. Når fremtiden skal erobres, skal du styre efter et klart formål, som skaber reel værdi for rigtige mennesker.
    • Organisationer, som sætter meningsfuldhed i centrum, har højre trivsel, lavere sygefravær og op til fem gange højere produktivitet. Meningsfuldhed har direkte sammenhæng med bundlinjen, virksomhedens overlevelsesevne og robusthed.
    • Hvordan motiverer og engagerer du dine medarbejdere? Hvordan skaber du en ramme, hvor engagement og trivsel går hånd i hånd med profit.

Referencer

Uforpligtende forespørgsel på Maj Bjerre

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31

Foredragsemner med Maj Bjerre