Henter Indhold ...

Maj Bjerre

Foredragsholder, forfatter og strategisk rådgiver

Maj Bjerre er en eftertragtet foredragsholder, når det handler om at løfte medarbejdernes engagement og trivsel. Det vi gør skal give mening, og det gælder både vores kommunikation og adfærd. Maj Bjerre er en skøn blanding af handlekraft, stor viden, fantastiske værktøjer og en kæmpe kærlighed til det hun laver. Med sit engagement og sine altid interessante foredrag giver hun sit bud på, hvordan man skaber klar kommunikation, bedre relationer og mere indflydelse på arbejdspladsen.

UFORPLIGTENDE FORESPØRGSEL

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpligtende

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Book nu på tlf: 35 11 21 31

Med stor indlevelse forstår Maj Bjerre at levere et personligt oplæg, hvor hun formår at engagere deltagerne og skabe rum for dialog og indsigt. Maj Bjerre er god til at holde et let forståeligt niveau til en bred målgruppe, og har altid et brugbart værktøj i ærmet.

I mere end 15 år har hun kombineret forståelsen for virksomhedens dynamik med menneskets psykologi og hjulpet mennesker, virksomheder og organisationer med at aktivere deres naturlige talenter og styrker igennem personlig rådgivning, kurser, foredrag, workshops og længerevarende forandringsprocesser.

Maj Bjerre har arbejdet som leder i flere internationale virksomheder både i Danmark og London, og har flere certificeringer bag sig indenfor bl.a. Business Coaching, Stress Coaching, NLP og Enneagrammet. I april 2018 var Maj Bjerre aktuel med bogen ”Gaven i kritik”. Bogen er et resultat af hendes personlige erfaringer med at modtage kritik og give feedback, samt erfaringer fra de utallige foredrag og workshops, hun har holdt om emnet for at skabe en sund feedbackkultur i danske virksomheder.

Ud fra mottoet: ”Lad ikke ros stige til hovedet og kritik gå til hjertet” har Maj Bjerre skrevet en velformuleret, tankevækkende og brugbar bog om at modtage kritik og give feedback, smækfyldt med anvendelige, let tilgængelige guldkorn, eksempler, øvelser og tips.

Alle Maj Bjerres foredrag kan bookes som halve og hele dages kurser tilpasset til virksomheden eller konkrete medarbejder- og ledergrupper på alle niveauer i virksomheden. Alle foredrag kan desuden afholdes på engelsk.

    Maj Bjerre foredrag

    Gaven i kritik

    • Alt for ofte bliver vores feedback misforstået, og kan endda ende i konflikter og afvisning. Som modtager har vi tendens til at tage det personligt, når vi modtager kritik og feedback, selvom det ikke altid er personlig ment. Det forhindrer os i at lytte og bruge budskabet til noget positivt. Så længe vi ikke forstår at håndtere kritik på en sund måde, forhindrer det os i at gro som mennesker, og det forkludrer vores kommunikation, relationer og samarbejde på arbejdspladsen og hjemmet.
    • Hvad er forskellen på kritik og feedback? Hvorfor det er så svært, men også vigtigt for os mennesker at tage imod den? Hvordan kan du blive bedre til at modtage kritik, så du kan bruge den til noget? Hvordan kan du give en feedback, som er brugbar og bliver hørt?
    • Dette foredrag er gavnligt både personligt og arbejdsmæssigt. Det fungerer på alle niveauer i alle typer organisationer, uanset om det gælder pædagogen, som skal tage imod kritik fra forældrene, kundeservicemedarbejderen som skal lytte til kundens frustrationer, udvikleren, der skal forbedre og optimere i LEAN processen, lederen der skal forberede MUS-samtalen eller feedback medarbejdere imellem.

    Maj Bjerre foredrag

    Forbliv superhelt i dit arbejdsliv

    • Hvordan skal vi, som succesfulde og innovative mennesker i et performance-præget samfund, undgå at brække nakken når vi gerne vil alting på én gang, og konstant har fokus på det grønnere græs?
    • Alle kan blive stressede når de rette betingelser er til stede. Derfor er det vigtigt selv at kunne tømme glasset, og få åbnet for energien før det er for sent.
    • Foredraget giver dig: Konkret viden om stress og stresssymptomer. Indblik i, hvad der skal til for at holde balancen og styre udenom stressen fremover? Råd og vejledning til, hvad du skal gøre, hvis du bliver ramt af stress. Effektive redskaber til, hvordan du selv kan justerer dit liv fremover, så du bevarer balancen gennem din travle hverdag.
    • Oplagt til ledere og medarbejdere på alle niveauer i organisationen.

    Maj Bjerre foredrag

    Sæt formålet forrest

    • Formålet er muligvis jeres største uudnyttet aktiv i virksomheden. Med formålet forrest, skaber I loyalitet, engagement og ejerskab. Samtidig nedsætter I stress, sygefravær og medarbejderomsætningen. Det skaber mental sundhed og trivsel hos din medarbejdere, og kan øge produktiviteten op til 5 gange. Det handler ikke kun om at nå en god bundlinje, men også om, hvordan vi kommer bedst derhen.
    • Formål forrest handler om meningsfuld ledelse, følgeskab, fællesskab og en klar ramme, der giver mening og overskud.
    • Foredraget giver dig: Indsigt i hvad der får organisationen til at mistrives. Viden om hvordan du skaber trivsel og overskud. Konkrete metoder til at bruge formålet i hverdagen. Cases på, hvordan det gøres med succes.
Foredragsholdere der minder om Maj Bjerre

Foredragsemner med Maj Bjerre