
Merete Bergman Smit
4.80 ud af 5
Topanmeldt!5 ud af 5
Super godt foredrag med gode konkrete værktøjer til at arbejde med arbejdsglæde.
Merete von Rosen
Scan A/S
4.80 ud af 5
Topanmeldt!5 ud af 5
Super godt foredrag med gode konkrete værktøjer til at arbejde med arbejdsglæde.
Merete von Rosen
Scan A/S
Merete Bergman Smit er en af Danmarks mest erfarne foredragsholdere og konsulenter inden for kundeservice og arbejdsglæde. Hun har hjulpet mere end 25.000 medarbejdere og ledere med at skabe flere begejstrede kunder og kolleger. Med en unik kombination af humor, praktisk erfaring og skarpe værktøjer formår Merete at engagere og motivere sit publikum – hver gang. Hendes foredrag tilpasses den enkelte virksomhed og er fyldt med brugbare redskaber, I kan tage i brug med det samme.
Merete er kendt for sin evne til at forstå og formidle, hvad der skaber loyale og begejstrede kunder. Med mere end 25 års erfaring fra service og salg i virksomheder som Tulip International og Falck, kombineret med en HD(O) og baggrund som eksportsælger, har hun indsigten til at tale ind i alle typer virksomheder. Siden 2005 har hun arbejdet udelukkende som rådgiver, underviser og foredragsholder.
Med en smittende energi og solid faglig ballast er Merete Bergman Smit et oplagt valg, når I vil styrke kundeservice, teamwork og arbejdsglæde i jeres organisation. Hun er en foredragsholder, der mærkbart kan forandre stemningen på arbejdspladsen og løfte både samarbejdet og kundeoplevelsen.
Meretes foredrag er funderet i aktuel forskning, egne erfaringer og mangeårige analyser af dansk erhvervsliv. Hun formidler viden, der virker – uden fyldord og floskler. Deltagerne går fra hendes foredrag med en værktøjskasse fyldt med konkrete tips og metoder til at løfte både kundeservice og arbejdsglæde.
Vælg Merete, hvis I vil:
Forestil jer en hverdag, hvor travlhed og pres har fået humøret til at dale, og kunderne kan mærke det. Her træder Merete ind som en positiv kraft. Hun skaber indsigt og forandring med et glimt i øjet og masser af hverdagsnære eksempler. Foredraget skræddersys til jeres specifikke udfordringer og branche, så I får maksimalt udbytte.
Udover sine foredrag har Merete skrevet flere bøger, hvor hun deler ud af sine bedste tips, metoder og refleksioner om kundeservice og arbejdsglæde. Hun forstår at gøre teori anvendelig, så I hurtigt kan implementere nye vaner og skabe resultater. Hendes tilgang er jordnær og direkte, og netop derfor opnår hun så stor effekt blandt sine deltagere.
Ved at booke Merete Bergman Smit får I:
Er I på udkig efter en foredragsholder, der kan gøre en forskel – både fagligt og menneskeligt – så er Merete Bergman Smit det oplagte valg. Hendes foredrag er ikke kun inspirerende, men også handlekraftige. Kontakt os i dag og få en skræddersyet oplevelse, der skaber vedvarende forandring.
5 ud af 5
Super godt foredrag med gode konkrete værktøjer til at arbejde med arbejdsglæde.
Merete von Rosen Scan A/S
5 ud af 5
Merete er dybt professionel og understøtter tidens trends og forskningsresultater, og vi er begejstrede for samarbejdet.
Brian Kjær EG
4 ud af 5
Kundeservice er et håndværk, og vi er i Elis rigtig glade for at have Merete til at hjælpe os med at udbygge værktøjskassen for vores medarbejdere. Merete er en nærværende, empatisk og super engageret underviser, der professionelt støtter og udfordre både ledelsen og medarbejderne.
Thea Byager ELIS
5 ud af 5
Det er, med medarbejdernes egne ord, den bedste workshop, de nogensinde har deltaget på.
Michael Woldiderich Movia
5 ud af 5
Merete gjorde det virkeligt godt. Hun forstod på alle måder at favne deltagerne med aktuelle eksempler krydret med humor og indsigt i mennesker. Merete evnede på en god måde at holde et spejl op for deltagerne og få sat spot på de ting man som kollega/medarbejder skal være opmærksom på i forhold til såvel kollegaer som kunder. Jeg kan således kun give hende mine varmeste anbefalinger. Merete kan bidrage med såvel forøget arbejdsglæde, salg og kundeloyalitet.
Niels Peter Ravnsborg Agrovi
Merete Bergman Smit foredrag:
Merete Bergman Smit foredrag:
Merete Bergman Smit foredrag:
For nylig var jeg ved at få kaffen galt i halsen. Jeg sad en ganske almindelig tirsdag aften i sofaen og faldt over to undersøgelser. Den ene undersøgelse viste, at i Danmark har 17 % af alle medarbejdere en kollega, de gerne ville fyre, hvis de kunne. Den anden undersøgelse viste, at 39 % af os ove