Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover2

Foredragsholdere om Servicekultur

Du finder på denne side foredragsholdere, der alle kan tale om Servicekultur. Du kan nemt få et uforpligtende tilbud fra os ved bare at udfylde formularen til højre.

Du kan også klikke dig videre ind under de enkelte foredragsholdere og læse om dem der, og du er samtidig også mere end velkommen til at ringe til os.

Det hele er naturligvis helt uforpligtende, så hvis du bare har brug for et hurtigt bud på et navn til et arrangement, en pris på en af vores foredragsholdere eller hurtigt svar på, om de er ledige på dagen, så svarer vi altid lynhurtigt på din forespørgsel. Det er nemt og hurtigt.

Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Athenas håndterer over 100 forespørgsler fra både store og små virksomheder – hver dag

Vi har håndplukket landets bedste foredragsholdere, så vi kan sikre det helt rigtige match til dit arrangement

Athenas formidler årligt flere tusinde foredrag i Danmark og resten af verden

Athenas er skandinaviens største formidler af foredrag

Athenas er din direkte kontakt til landets bedste foredragsholdere

Vi har øje for detaljen og booker hvert år tusindvis af foredrag for alle typer af kunder

Athenas kan rådgive dig til den perfekte løsning, uanset budget og tidshorisont

Alle foredragsholdere om servicekultur (1)

Hjælp mig med at vælge
Servicekultur
Servicekultur
5 ud af 5 stjerner

"Jeg har oplevet super god service hos Athenas - I svarer altid hurtigt med gode konkrete svar, og jeg er aldrig i tvivl om, at I står klar til at hjælpe, hvis der skulle opstå komplikationer eller spørgsmål omkring arrangementet. Meget professionel service"

Stenhus Gymnasium

Om emnet: Servicekultur

  • Servicekultur handler om de måder hvorpå kunder, klienter, patienter, borgere behandles, f. eks. når der købes nye sko i skoforretningen eller når der bestilles nyt pas.
  • Servicekultur handler selvsagt om god service – i hvert fald ideelt set. Men det kan være så som så men den gode service, hvis der ikke eksisterer en god servicekultur. Så kan det ende med det stik modsatte.
  • Hvad er god servicekultur og hvordan skaber man en sådan? Er der forskel på servicekultur mellem privat-drevne virksomheder og offentlige institutioner? Hvem har ansvaret for servicekulturen?
  • Foredrag om servicekultur tager fat om roden på den slags spørgsmål og forsøger at kaste lys over sagen.
Spørg på pris og dato