Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover1

Få gladere kunder, mere begejstring, mere arbejdsglæde, bedre samarbejde og en sjovere hverdag

Merete-Bergman

Merete Bergman Smit

Ekspert i gode kundeoplevelser og arbejdsglæde, underviser, konsulent og forfatter.

Forespørg nemt på pris og dato

5 ud af 5 stjerner

Merete gjorde det virkeligt godt. Hun forstod på alle måder at favne deltagerne med aktuelle eksempler krydret med humor og indsigt i mennesker. Merete evnede på en god måde at holde et spejl op for deltagerne og få sat spot på de ting man som kollega/medarbejder skal være opmærksom på i forhold til såvel kollegaer som kunder. Jeg kan således kun give hende mine varmeste anbefalinger. Merete kan bidrage med såvel forøget arbejdsglæde, salg og kundeloyalitet.

Niels Peter Ravnsborg - Agrovi Se alle referencer

Et foredrag med Merete Bergman Smit giver jer:

  • Knivskarp indsigt i kundeoplevelser, service og arbejdsglæde
  • Humoristiske eksempler fra hverdagen og gennemtestede, konkrete tips til at få gladere kunder og medarbejdere, der har en sjovere hverdag
  • Et sjovt og inspirerende foredrag, der kan tilpasses den enkelte virksomhed og målrettes en specifik branche og hverdag
Uforpligtende forespørgsel på Merete Bergman Smit

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
About icon

Om Merete

Lecture icon

Foredrag

References icon

Referencer

Interviews icon

Artikler

Books icon

Bøger

Forespørg nemt på pris og dato

Merete Bergman Smit er blandt Danmarks mest erfarne og anvendte konsulenter og foredragsholdere indenfor service- og teamudvikling. Merete har hjulpet mere end 25.000 ledere og medarbejdere med at få flere begejstrede kunder og med at få sparket arbejdsglæden i vejret på danske arbejdspladser. Merete uddeler tips, værktøjer og genveje til flere begejstrede og loyale kunder og kollegaer.

Et foredrag med Merete Bergman Smit giver jer:

  • Knivskarp indsigt i kundeoplevelser, service og arbejdsglæde
  • Humoristiske eksempler fra hverdagen og gennemtestede, konkrete tips til at få gladere kunder og medarbejdere, der har en sjovere hverdag
  • Et sjovt og inspirerende foredrag, der kan tilpasses den enkelte virksomhed og målrettes en specifik branche og hverdag

Få gladere kunder og kollegaer

Forestil jer en travl hverdag på kontoret, hvor der er en snigende følelse af frustration over travlheden. Det har en negativ indvirkning på humøret på kontoret og kundernes tilfredshed. Her kommer eksperten i gode kundeoplevelser og begejstrede kolleger, Merete Bergman Smit, ind i billedet.

Merete brænder for at skabe begejstrede kunder og kolleger. Med mere end 25 års erfaring inden for service og salg,  bl.a. fra Tulip International og Falck, er Merete specialist i at forstå kunders behov og forventninger. Oprindeligt er hun uddannet eksportsælger og HD(O). Siden 2005 har hun udelukkende beskæftiget sig med rådgivning, undervisning og træning og hjulpet utallige organisationer med at løfte deres kundeservice til nye højder og skabe loyale kunder. Merete gør brug af effektive værktøjer, der er udviklet på baggrund af den nyeste forskning, egne erfaringer og målrettede analyser. I sine bøger uddeler hun tips, værktøjer og genveje til flere begejstrede og loyale kunder. 

Udover kundeservice har Merete Bergman Smit en unik tilgang til arbejdsglæde. Med en række effektive værktøjer kan Merete hjælpe jeres team med at sparke arbejdsglæden i vejret og skabe et positivt arbejdsmiljø.

Leder I efter en foredragsholder, der kan inspirere jeres team til at levere gode kundeoplevelser og øge arbejdsglæden, så er Merete Bergman Smit den oplagte løsning.

Se foredrag med Merete Bergman Smit
Merete Bergman Smit foredrag

Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans

Mange virksomheder oplever, at det er svært at holde på kunderne. Kunderne er ikke loyale, og det paradoksale er at 58 % af jeres tilfredse kunder også vælger at samarbejde med jeres konkurrenter.

Foredraget er et foredrag til virksomheder og medarbejdere, der vil have flere loyale og begejstrede kunder. Foredraget handler om, hvordan vi, med afsæt i evidensbaseret forskning, kan give kunderne oplevelser, der får dem til at blive fans i vores virksomheder, uanset branche og størrelsen på vores markedsføringsbudget.

I vil blive præsenteret for de tre ting, som virksomheder som fx Apple, Harley-Davidson og Disney gør anderledes og som netop får deres kunder til at blive ekstremt loyale. Det er konkrete ting og en indsigt, som I nemt kan kopiere og anvende i jeres møde med kunderne og som vil gøre en stor forskel i jeres kundetilfredshed og kundeloyalitet.  

Foredraget serveres på en levende og underholdende måde og bør opleves af alle der arbejder med kunder, da det vil ændre jeres måde, at tænke kundeoplevelser på.

Merete Bergman Smit foredrag

Kick ass service - fra kunder til fans

“Kick ass service” er et foredrag til medarbejdere og ledere, der gerne vil have gladere kunder og en sjovere hverdag.

Foredraget handler om vores holdning og om at gøre en forskel for vores kunder hver dag. Det handler kort og godt om, hvordan vi bruger tiden sammen med kunderne. Alle kan derfor lære det, det virker i alle brancher, og det er ganske gratis.

Merete Bergman Smit vil give jer brændstof til at levere endnu bedre kundeoplevelser og vil forandre jeres måde at være sammen med kunderne på. I vil lære, at små konkrete ændringer kan gøre en kæmpe forskel i hverdagen, arbejdsglæden og ikke mindst kundetilfredsheden.

Foredraget er smækfyldt med sjove eksempler fra hverdagen, gennemtestede og konkrete tips, og I vil blive introduceret til værktøjet WAUW-termometret, som har hjulpet nogle af Danmarks bedste servicevirksomheder med at vinde såvel danske som internationale priser for deres service.

Merete Bergman Smit foredrag

Kick ass kollega – spark arbejdsglæden i vejret

“Kick ass kollega” er et foredrag til medarbejdere og ledere, som gerne vil have mere begejstring, et bedre samarbejde og en sjovere hverdag.

Det er nemlig ikke alle ledere og medarbejdere, der har begejstring med i baglommen, når de kører på arbejde. Derfor handler foredraget om vores holdning og indstilling, og hvordan vi alle har et ansvar for at bidrage til en fantastisk hverdag og være den kollega, som andre gerne vil arbejde sammen med.

Merete Bergman Smit vil på en sjov og inspirerende måde udfordre jeres måde at være sammen på, og I vil lære, at små konkrete ændringer kan gøre en kæmpe forskel for jeres kommunikation, samarbejde og arbejdsglæde.

Foredraget er smækfyldt med eksempler fra hverdagen, forskningsbaseret og konkret viden, og du vil få 7 ting, som du kan gøre allerede i morgen, når du møder dine kolleger. Ting som netop kan sparke din arbejdsglæde i vejret.

Referencer

Merete gjorde det virkeligt godt. Hun forstod på alle måder at favne deltagerne med aktuelle eksempler krydret med humor og indsigt i mennesker. Merete evnede på en god måde at holde et spejl op for deltagerne og få sat spot på de ting man som kollega/medarbejder skal være opmærksom på i forhold til såvel kollegaer som kunder. Jeg kan således kun give hende mine varmeste anbefalinger. Merete kan bidrage med såvel forøget arbejdsglæde, salg og kundeloyalitet.

Niels Peter Ravnsborg

Agrovi

KUNDELOYALITET - Fra kunder til superfans

Hvorfor har fodboldverdenen fans, der i alt slags vejr sidder på lægterne i dyrt indkøbte polyester T-shirts, og som følger deres hold i tykt og tyndt? Og hvad kan de virksomheder, der har loyale kunder, der gladeligt anbefaler dem i deres netværk, og som aldrig kunne drømme om at ringe til konkurrenten?

Skyldes det held og tilfældigheder? Absolut ikke.

Det skyldes en række faktorer, som alle kan sætte i spil i deres virksomheder og dermed få flere loyale kunder og superfans – uanset hvilken branche du arbejder i, og uden at skulle tage en krone op af lommen.

Det, du lærer i bogen Kundeloyalitet – fra kunder til superfans, tager afsæt i forskning. Bogen er nemlig baseret på studier, interviews og undersøgelser fra nogle af verdens mest anerkendte hjerneforskere.

Udgivelse: December 2023
Forlag: Bergman Smit Training

KICK-ASS SERVICE – Tips, værktøjer og genveje til flere begejstrede og loyale kunder

Størstedelen af danske og udenlandske servicevirksomheder tror, at de giver deres kunder en god serviceoplevelse, mens kun 22 % af kunderne har samme opfattelse. For de fleste kunder er god kundeservice en by i Rusland, og serviceniveauet er sjældent værd at skrive hjem om.  Mange virksomheder kæmper derfor for at få nye kunder i “butikken”. Samtidig viser studier, at de virksomheder, der arbejder målrettet med netop kundefastholdelse, kundetrends og kundeoplevelser, vil have en kæmpe konkurrencefordel i fremtiden.

KICK-ASS SERVICE er skrevet til dig, der har et ønske om at øge kundetilfredsheden og kundeloyaliteten i praksis. Du vil lære, hvad de virksomheder, der har knækket koden, og som har fans i stedet for kunder, helt konkret gør, og du vil lære, hvordan du kan bruge denne viden i din virksomhed. Vejen til begejstrede og loyale kunder er nemlig ikke tilfældig. Bogen giver dig derfor en lang række gennemtestede tips, værktøjer og genveje til, hvordan du kan få flere fans, uanset branche og budget.  Du kan også hente inspiration i cases fra prisvindende virksomheder som Arbejdernes Landsbank, Djurs Sommerland, Aarstiderne, Hotel Kong Arthur og Planet WOW.

Udgivelse: Oktober 2021
Forlag: Bergman Smit Training

Uforpligtende forespørgsel på Merete Bergman Smit

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Merete Bergman Smit
Merete Bergman Smit

5 ud af 5 stjerner

Merete gjorde det virkeligt godt. Hun forstod på alle måder at favne deltagerne med aktuelle eksempler krydret med humor og indsigt i mennesker. Merete evnede på en god måde at holde et spejl op for deltagerne og få sat spot på de ting man som kollega/medarbejder skal være opmærksom på i forhold til såvel kollegaer som kunder. Jeg kan således kun give hende mine varmeste anbefalinger. Merete kan bidrage med såvel forøget arbejdsglæde, salg og kundeloyalitet.

Niels Peter Ravnsborg - Agrovi Se alle referencer

Foredragsemner med Merete Bergman Smit