Henter Indhold ...

Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
Nudging

Foredragsholdere om Nudging

Nedenfor finder du vores bedste foredragsholdere om nudging, og de kan alle give dig en bedre forståelse for, hvordan du inkorporer det.

En nudge definition lyder, at det handler om, hvordan vi kan hjælpe mennesker med at træffe bedre beslutninger, så det kommer til at gavne alle i sidste ende. Ønsker du at nudge på din arbejdsplads, eller overvejer du nudge marketing? Så finder du svarene hos vores dygtige og vidensrige eksperter.

Book den perfekte foredragsholder om nudging

Udfyld formularen uforpligtende, og så hjælper vi dig med at finde den rette foredragsholder om nudging. Vi kontakter dig hurtigst muligt.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Book den perfekte foredragsholder om nudging

Udfyld formularen uforpligtende, og så hjælper vi dig med at finde den rette foredragsholder om nudging. Vi kontakter dig hurtigst muligt.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Athenas er din direkte kontakt til landets bedste foredragsholdere

Vi har øje for detaljen og booker hvert år tusindvis af foredrag for alle typer af kunder

Vi har håndplukket landets bedste foredragsholdere, så vi kan sikre det helt rigtige match til dit arrangement

Athenas håndterer over 100 forespørgsler fra både store og små virksomheder – hver dag

Athenas kan rådgive dig til den perfekte løsning, uanset budget og tidshorisont

Athenas er skandinaviens største formidler af foredrag

Athenas formidler årligt flere tusinde foredrag i Danmark og resten af verden

Alle foredragsholdere om nudging (1)

Hjælp mig med at vælge

Om emnet: Nudging

Nudging

Nudging er en teori, der vinder mere og mere opmærksomhed. Det er ikke uden grund. Det er en fantastisk metode til at lave om på menneskers vaner, så det gavner både dem selv og andre. Foredragsholderne ovenfor kan alle give deres bud på, hvordan du kan bruge metoden, og hvordan du kan udføre det.

Nudging-begrebet tilskrives adfærdsøkonomen Richard Thaler og juraprofessoren Cass Sunstein, som i 2008 skrev bogen, Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth And Happiness.

Dybest set handler nudging om at lære at udvikle gode vaner, at omsætte de gode intentioner til reel handling til gavn for den enkelte, vedkommendes omgangskreds, virksomheden, etc. Det handler ikke om, at du skal fortælle folk med skilte eller ord, hvordan de skal gøre. I stedet lyder en nudge definition, at du skal give mennesker lysten til at gøre det.

Nudging har også fundet vej ind marketing og omtales til tider nudge marketing. Teorien er den samme i dette tilfælde, men i stedet benytter man det for at øge sine egne resultater i eksempelvis en virksomhed eller organisation. Det har vist gode resultater, og derfor bruges det også mere og mere af firmaer.

Foredrag om nudging tager udgangspunkt i nudging-begrebet, som det bliver præsenteret i Thaler og Sunsteins bog. Du kan allerede nu begynde at se frem til et arrangement, hvor du og de andre deltagere får en bedre forståelse og et bedre kendskab til begrebet, og hvad det kan gøre for jer.

Spørg på pris og dato