Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover2

Foredragsholdere om Klagehåndtering

Du finder på denne side foredragsholdere, der alle kan tale om Klagehåndtering. Du kan nemt få et uforpligtende tilbud fra os ved bare at udfylde formularen til højre.

Du kan også klikke dig videre ind under de enkelte foredragsholdere og læse om dem der, og du er samtidig også mere end velkommen til at ringe til os.

Det hele er naturligvis helt uforpligtende, så hvis du bare har brug for et hurtigt bud på et navn til et arrangement, en pris på en af vores foredragsholdere eller hurtigt svar på, om de er ledige på dagen, så svarer vi altid lynhurtigt på din forespørgsel. Det er nemt og hurtigt.

Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Vi har håndplukket landets bedste foredragsholdere, så vi kan sikre det helt rigtige match til dit arrangement

Athenas formidler årligt flere tusinde foredrag i Danmark og resten af verden

Athenas er din direkte kontakt til landets bedste foredragsholdere

Athenas er skandinaviens største formidler af foredrag

Athenas kan rådgive dig til den perfekte løsning, uanset budget og tidshorisont

Athenas håndterer over 100 forespørgsler fra både store og små virksomheder – hver dag

Vi har øje for detaljen og booker hvert år tusindvis af foredrag for alle typer af kunder

Alle foredragsholdere om klagehåndtering (2)

Hjælp mig med at vælge
Klagehåndtering
Klagehåndtering
5 ud af 5 stjerner

"Jeg var meget glad for den hurtige respons fra jeres side, da jeg var meget sent ude med hensyn til at booke. Jeg fik meget hurtigt 3 yderst relevante muligheder udfra de stikord, som jeg gav jer"

VELUX Danmark A/S

Om emnet: Klagehåndtering

  • Det er velsagtens de færreste, der sådan alvor bryder sig om at modtage klager, men i nogle brancher kan det være svært helt at undgå klagerne.
  • Hvordan forholder man sig til klager, hvordan håndterer man dem? Det afhænger naturligvis af hvad der klages over og hvordan, men der findes strategier, som med fordel kan anvendes.
  • Kan det måske ligefrem lade sig gøre, at vende en klage til noget positivt, for begge parter, såfremt klagen håndteres godt?
  • Foredrag om klagehåndtering tager typisk fat på spørgsmål som disse og byder måske også ind med råd og vejledning i forhold til netop klagehåndtering.
Spørg på pris og dato