Tlf. 35 11 21 31
Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenterTlf. 35 11 21 31
Tidl. koncerndirektør for LEGO, branding guru og internationalt anerkendt foredragsholder
Forespørg nemt på pris og dato4.75 ud af 5 stjerner
"Det var et super godt foredrag. Deltagerne blev meget inspireret. Fik meget god viden. Christian Majgaard kan varmet anbefales."
Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Om Christian
Foredrag
Referencer
Christian Majgaard er kendt for at sige tingene direkte, når det kommer til branding, ledelse og succes. Oplev en foredragsholder med den helt tunge baggrund, men som samtidig stadig er fantastisk underholdende og inspirerende.
Christian var chef og koncerndirektør i LEGO®-Gruppens succesår i 80’erne og 90’erne, med ansvar for en lang række forskellige internationale funktioner som marketing, produktudvikling, branding og forretningsudvikling – herunder hele opbygningen af LEGOLAND®-parkerne – og meget andet.
Hans internationale virke rummer – som eneste dansker – mange års medlemskab af vel nok verdens mest kompetente topdirektør-netværk indenfor marketing og branding strategi: ”Groupe d’ Ouchy” i Schweiz, samt nogle år som dommer ved “European Advertising Awards” i London.
Christian arbejder nu med sine kerneinteresser: Vision/mission, branding, forretningsudvikling og markedsorienteret strategiudvikling – med blandt andet internationale virksomheder og business schools som sine kunder. Derudover er han også en aktiv og efterspurgt taler og foredragsholder. Christian var blandt andet hovedtaler, da verdens største forsikringsselskab, Swiss Re, indviede deres Center for Global Dialogue, da Mexicos største avis havde jubilæum, da Nestlé-koncernen holdt global konference om Consumer Excellence og da Disneyland holdt konference om marketing.
Book Christian Majgaard til jeres næste event, og få garanti for en erfaren foredragsholder der kan sit kram for branding, ledelse og succes.
Se foredrag med Christian MajgaardNår jeres venner kommer hjem fra ferie, har I så nogensinde hørt dem sige: ”Vi boede på et dejligt hotel – de havde sådan en god brochure og et godt logo!?”
Kunderne køber ikke jeres logo, men det I kan gøre for dem – især det I kan gøre bedre end andre!
Den største fjende en virksomhed vil møde når den skal forny sig, er den selv!
Hvis I vil have en ny vision, så skal jeg skrive dig én nu, men hvordan vil I få jeres folk til at efterleve den? Og hvordan sikrer I jer, at den er kimen til succes og ikke bare en ordinær kopi af alle andres?
Mættede markeder findes ikke, men derimod trætte marketing-folk.
De fleste marketingdirektører har ubevidst forladt direktionsgangen for at blive chef for envejs-kommunikation – det eneste ægte marketing-koncept, der overlever i disse år er titlen!
En strategiproces bør altid begynde med at se verden som den er – alligevel handler de fleste strategi-møder om at udvikle nye ønskesedler til Julemanden – med dørene og vinduerne til verden lukkede!
Foredraget var velforberedt og tilpasset formålets situation. Forinden foredraget mødtes vi med Christian i henhold til at briefe ham på formål, ønske og udfald af hans foredrag. Dette var særligt værdifuldt for både Christian og Global Marketing i DSV.
Kirstine Bomholt
Oplægsholderen havde tilrettelagt foredraget helt efter vores oplæg. Han havde en god fornemmelse for gruppen og udgangspunktet ift. emnet. Meget kompetent både fagligt og formidlingsmæssigt.
Caspar Christensen
Christian ramte plet og præsterede et flot og meget værdifuldt foredrag til alles tilfredshed
Peter Eriksen Jensen
Det var et super godt foredrag. Deltagerne blev meget inspireret. Fik meget god viden. Christian Majgaard kan varmet anbefales.
Dorrit Høgh
Et blændende foredrag om branding og succes, som var skabt til stedet 'Stauning Whisky'.
Aage Mørch Sørensen
Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.