Tlf. 35 11 21 31
Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenterTlf. 35 11 21 31
Livsstilsekspert, reklamemand og kreativ direktør. Kendt fra TV for blandt andet 'Kender du typen?'.
Forespørg nemt på pris og dato4.75 ud af 5 stjerner
Det var rigtig godt. Han var veloplagt og havde både et godt oplæg og et et godt budskab. Vi havde ham to gange, og det var begge gange lige godt.
Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Om Flemming
Foredrag
Referencer
Flemming Møldrup er livsstilsekspert i DR’s populære program “Kender du typen”. Han har et indgående kendskab til danskerne, vores vaner og den måde vi kommer omkring livet som dansker på. Flemming ved, hvad der bliver det næste store, og ikke mindst i hvilken retning, tidsånd og tendenser bevæger sig og viser i sine foredrag konkrete eksempler.
I sine skarpe og underholdende foredrag om forbrugere, samfund, brands og reklamer deler Flemming ud af sin erfaring og er altid topaktuel.
Udover at være livsstilsekspert er Flemming også reklamemand med en lang karriere som konceptudvikler og tekstforfatter på nogle af de store københavnske reklamebureauer. I ti år som kreativ direktør med eget bureau. De sidste par år har han specialiseret sig i “purpose marketing” og derigennem arbejdet med at få virksomheder og forbrugere til at møde hinanden i stærke fællesskaber baseret på en sag – eller såkaldt purpose. Til gavn for både virksomheden og samfundet.
Udover det, er Flemming dedikeret surfer og er ofte at finde på vestkysten. Hjertet banker for Vesterhavet og det Danmark, der folder sig ud under det misvisende navn: Udkantsdanmark. Eller som Flemming hellere kalder det: “Forkantsdanmark”. Flemmings foredrag tager udgangspunkt i dét der interesserer ham – fagligt og privat.
Book Flemming Møldrup til jeres næste event, og bliv klogere på fremtidens forretning og kommunikation.
Se foredrag med Flemming MøldrupHvordan ser fremtidens vinder virksomhed ud? Det bliver I klogere på i dette foredrag, der handler om alt andet end kun at maksimere virksomhedens profit, men i stedet øge virksomhedens positive impact i og på verden. Uden at gå på kompromis med indtjeningen.
7 principper for en ansvarlig forretning giver et inspirerende indblik i hvilke forventninger, der er til virksomhederne fra fremtidens forbrugere og medarbejdere. Foredraget gennemgår 7 håndgribelige principper som fx; få en samfundsambition, vær transparent og skab værdi for alle. Når foredraget er slut, har I noget at tale videre om og arbejde med. Se foredraget som en inspiration til en videre diskussion eller tag diskussionen efter foredraget sammen med Flemming.
Hvordan gør I jeres virksomhed eller organisation Gen Y- og Z venlig? Jeres nye medarbejdere fra de nye generationer har ikke tænkt sig at blive hængende og vente på, at I finder ud af, hvad de kan gøre for jer. De forventer, at I allerede ved, hvad I kan gøre for dem. Og I kan godt indstille jer på, at I skal se på arbejdstider, ansvar og ikke mindst loyalitet med helt andre briller. Flemming tegner et portræt af de to generationer ud fra et medarbejder- og et forbrugerperspektiv og giver jer svar på, hvorfor jeres yngre medarbejdere hellere vil have et meningsfuldt arbejde end en høj løn, hvorfor de arbejder, når I holder fri og måske endda omvendt. Foredraget er et sjovt og indsigtsfuldt billede af de to generationer.
Troværdigheden er på spil, når virksomheder, vil kommunikere deres bæredygtige indsatser. Greenwashing er et af de mærkater både forbrugere og eksperter gerne sætter på virksomheder og organisationer, der i bæredygtighedens tegn lover mere end de kan holde og dermed går galt i byen med deres bæredygtige historiefortælling.
Flemming giver jer en guide til do’s og i den grad don’ts, når I skal dele jeres bæredygtige indsatser med omverden. Med sine erfaringerne som strategisk kommunikationsrådgiver i MäRK og som mangeårige brandingekspert, trækker Flemming både på egne erfaringer med bæredygtighedskommunikation, og inddrager eksempler fra ind- og udland. Foredraget sætter spot på, hvorfor bæredygtig historiefortælling kræver mere end traditionel kommunikation og markedsføring. I får konkrete værktøjer og metoder, som I kan arbejde videre med, og ikke mindst inspiration fra organisationer, der lykkedes med at kommunikere deres bæredygtige omstilling på en troværdig, inspirerende og involverende måde.
Få historien om, hvordan Flemming med en svær barndom og masser af modstand ender som populær livsstilsekspert i DR1’s “Kender du typen?”.
I et ærligt og åbent foredrag fortæller Flemming om en barndom og opvækst hos en enlig mor uden særlig mange penge, om en folkeskolelærer, der nægter at give slip på Flemming, der selv havde givet slip, og om hvordan han af mulige og umulige veje lander på tv og bliver en af de tre medvirkende i et af landets populæreste tv-programmer. Foredraget er mest rettet mod skoler og uddannelsesinstitutioner. Men alle kan booke det.
Der findes få kriser i livet, der kan måle sig med den krise, det er at gå gennem en skilsmisse. Først at nå frem til det sted, hvor beslutningen er uomtvistelig, så indstille sig på, at man nu enten er alene eller sammen med en anden, at man ikke længere ser sine børn hver dag, men at de i stedet kommer og bor x antal dage, for så at flytte et andet sted hen. Måske hjem til en ny far eller mor. Og netop derfor er det måske så svært for så mange mennesker at komme ordentligt igennem en skilsmisse, og slippe ud på den anden side som et helt menneske. Især hvis der er børn involveret.
’Sådan gjorde vi’ er et erfaringsforedrag, hvor Livsstilsekspert Flemming Møldrup og tv-producent Julie Ralund deler ud af deres erfaringer fra deres eget brud og fortæller, hvordan de kom fra ulykkelig til lykkelig skilsmisse og i dag er venner med en særlig tilgang til det fælles forældreskab. Foredraget er bygget op omkring den erfaring og de metoder, som Flemming og Julie brugte og stadig bruger.
Det var rigtig godt. Han var veloplagt og havde både et godt oplæg og et et godt budskab. Vi havde ham to gange, og det var begge gange lige godt.
Trine Falck Steen
Foredraget var relevant og der blev givet plads til dialog. Det var fint, og fungerede godt for vores studerende.
Dianna
Super fint foredrag.
Julie
Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.