Henter Indhold ...

Andreas Von Der Heide

Iværksætter, stifter af Les Deux

Andreas Von Der Heide er stifter af tøjbrandet Les Deux, der i 2015 af Euroman blev kåret som en af Danmarks vigtigste og mest lovende brands – og sidenhen er succesen kun fortsat i positiv retning. Andreas’ foredrag er topmotiverende og inspirerer og udfordrer på én gang publikum til at tænke strategisk på en kreativ og anderledes måde, og ikke mindst at turde at tænke stort og gøre drømme til virkelighed.

UFORPLIGTENDE FORESPØRGSEL

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpligtende

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Book nu på tlf: 35 11 21 31

Andreas Von Der Heide har altid haft et iværksættergen, et stort drive og en kreativitet, som han havde en drøm om at omsætte til en forretningssucces. Det lå ellers ikke lige i kortene. Efter sin tid i Livgarden, trådte han i sin fars fodspor og begyndte på jurastudiet. Det var den sikre vej, men ikke der drømmene lå.

Drømmen handlede ikke om penge, men om glæde og frihed – frihed til at udleve sine drømme, være selvbestemmende og egenrådig, og hvor ingen skulle stjæle hans kreativitet eller kapitalisere på den.

Som de fleste andre iværksættere oplever, var det op ad bakke til start, da Andreas Von Der Heide som 21 årig tog på ”turné” blandt butikker for at finde mulige salgskanaler, men fik afslag på afslag. Da Remee besøgte Go’ Morgen Danmark iført en Les Deux sweatshirt, og Andreas efterfølgende mailede aviser, blogs og butikker, der havde afvist ham, tog iværksættereventyret for alvor fart. I dag er Les Deux et af de hurtigst voksende brands, som sælges i mere end 10 lande – og drømmene er stadig større.

    Andreas Von Der Heide foredrag

    Fra én hvid t-shirt til verdensomspændende succesbrand

    • En idé, 11.000 kr., og masser af hårdt arbejde. Historien om det fremadstormende tøjmærke Les Deux er unik. Fra en kælder i Helsingør til spirende eksportsucces har Les Deux udfordret den traditionelle tankegang, markedsføring, kommunikation og ledelse i branchen.
    • Manden bag, Andreas von der Heide, kunne i en alder af 27 år, både skrive iværksætter, ekstremløber, nyuddannet jurist og far på CV’et. Han fortæller hele historien, på godt og ondt om, hvordan én T-shirt bliver til en af Danmarks hurtigst voksende tøjvirksomheder, og hvordan man løber 250 km gennem Sahara på 7 dage, fuldfører et jurastudium og bliver far på samme tid.
    • Andreas kan motivere og udfordre virksomheder, erhvervsledere og medarbejdere på strategier, til at tænke anderledes, og inspirere til at satse stort og gøre drømme til virkelighed.
Det siger kunder, som har oplevet foredrag med Andreas Von Der Heide

Indlæs flere...

Foredragsholdere der minder om Andreas Von Der Heide

Foredragsemner med Andreas Von Der Heide