Henter Indhold ...

Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover2

Foredragsholdere om Service

Du finder på denne side foredragsholdere, der alle kan tale om Service. Du kan nemt få et uforpligtende tilbud fra os ved bare at udfylde formularen til højre.

Du kan også klikke dig videre ind under de enkelte foredragsholdere og læse om dem der, og du er samtidig også mere end velkommen til at ringe til os.

Det hele er naturligvis helt uforpligtende, så hvis du bare har brug for et hurtigt bud på et navn til et arrangement, en pris på en af vores foredragsholdere eller hurtigt svar på, om de er ledige på dagen, så svarer vi altid lynhurtigt på din forespørgsel. Det er nemt og hurtigt.

Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Vi har øje for detaljen og booker hvert år tusindvis af foredrag for alle typer af kunder

Athenas er skandinaviens største formidler af foredrag

Vi har håndplukket landets bedste foredragsholdere, så vi kan sikre det helt rigtige match til dit arrangement

Athenas er din direkte kontakt til landets bedste foredragsholdere

Athenas håndterer over 100 forespørgsler fra både store og små virksomheder – hver dag

Athenas formidler årligt flere tusinde foredrag i Danmark og resten af verden

Athenas kan rådgive dig til den perfekte løsning, uanset budget og tidshorisont

Alle foredragsholdere om service (10)

Hjælp mig med at vælge
Mark Patterson foredrag

Mark Patterson

Business-speaker. Strategi. Netværk. Innovation. Holder foredrag om hvordan man opnår vækstpotentialet i en virksomhed.

Din organisation trænger til et salgsmæssigt, strategisk og innovativt løft! Dansk-Britiske Mark Patterson er en international foredragsholder, der stiller knivskarpt på de elementer der udgør vækstpotentialet i en virksomhed. Han udfordrer...

Uffe Holm

Uffe Holm

Stand-up komiker, tv-vært og skuespiller - Foredrag om dansk servicekultur på godt og ondt, og det at yde god service.

Uffe Holm, kendt som en af den danske standup-scenes mest populære og fremtrædende komikere, har nu kastet sig over foredrag. Han har sat sig for at forbedre serviceniveauet i Danmark. Han bruger sin egen livserfaring til at underholde og...

Søren Bechmann foredrag

Søren Bechmann

Direktør, forfatter og foredragsholder - Emnerne er blandt andet service, kunderejser og reklamationsstrategi.

Søren Bechmann er en efterspurgt foredragsholder og holder et stort antal åbne og lukkede foredrag hvert år. Emnerne er service, kunderejser og reklamationsstrategi. Formen er inspirerende, afslappet og humoristisk, og samtidig er Søren ikke...

Torben Wiese

Torben Wiese

Foredragsholder, workshopkonsulent, forfatter og ledelsesrådgiver, kendt fra bl.a. DR, TV2, TV3, P1, P4, Radio 24/7.

Torben Wiese er Skandinaviens vanebryder nr. 1 og er flere gange valgt til at være blandt de tre mest motiverende talere i Danmark. Han er kendt fra bl.a. DR, TV2, TV3, P1, P4, Radio 24/7 og er fast ledelsesrådgiver på Jyllandsposten og...

Henrik Meng foredrag

Henrik Meng

Motivator, forfatter, underviser og foredragsholder - Inspirerende foredrag om service og begejstring.

Som forfatter har Henrik Meng udgivet mere end 10 titler, hvoraf flere er blevet bestsellere, hver i oplag over 10.000 eksemplarer: "Nøøjjj, det er dit liv, så hvad vil du gøre ved dét?", "Kan man revne af begejstring?" og "Værtens bedste...

Christian Majgaard foredrag

Christian Majgaard

Tidl. koncerndirektør for LEGO, branding guru og internationalt kendt foredragsholder

Christian Majgaard er kendt for at sige tingene lige ud, når det kommer til branding, ledelse og succes. Oplev en foredragsholder med den helt tunge baggrund, men som samtidig stadig er fantastisk underholdende og...

gitte-hornshøj-foredrag-foredragsholder-begejstring-arbejdsglæde

Gitte Hornshøj

Forfatter, debattør, skribent og foredragsholder - Hun scorer topkarakterer for sine inspirerende og morsomme foredrag.

Gitte Hornshøj er utvivlsomt en af de mest markante kvinder på den danske foredragsscene. Hun er hudløst ærlig og autentisk. Hun elsker mennesker og hendes foredrag, der i bund og grund drejer sig om respektfuld omgang mellem mennesker, rammer...

John Harmsen

John Harmsen

Foredragsholder, inspirator & komiker med ekspertise i bl.a. kommunikation, kollegarelationer og stress.

Med John Harmsen får I en erfaren motivator, der med indsigt, masser af humor og grundig forberedelse, giver jer et vellykket arrangement. Oplev de inspirerende og underholdende foredrag om arbejdsglæde, kommunikation, kundeservice og salg. John...

Poul Guldborg foredrag

Poul Guldborg

Kommunikationsrådgiver, kundeservice-coach og foredragsholder, kendt som bl.a. studievært og reporter hos DR og TV 2.

Poul Guldborg er en ofte anvendt rådgiver og foredragsholder inden for kommunikation, kundeservice og klagebehandling. Gør din virksomhed og kunder en tjeneste - book et foredrag med Poul og få fif, finter og faldgruber krydret med mange års...

Mark Anthony foredrag

Mark Anthony

Motivationsekspert og foredragsholder - Brænd for det du laver, der hvor du laver det og mens du laver det.

Mark Anthony er en Danmarks mest inspirerende foredragsholdere og motivationsekspert. Hans foredrag, seminarer og uddannelser er kendte for at være banebrydende og udfordrende. De er underholdende og træfsikre samtidig med, at de indeholder en...

Service
5 ud af 5 stjerner

"Venligt og imødekommende personale. Altid hjælpsom og god vejledning. Dejligt med mails med oplysninger, som klæder en på til at have de ting klar som kræves af foredragsholderen"

Center for Sundhedsfremme, Varde Kommune

Om emnet: Service

  • Hvordan kan god service give gevinster på bundlinjen, skabe et godt arbejdsmiljø, kundegrundlag og kunder der kommer igen? Det er et spørgsmål, der er af enorm betydning både for virksomheder, men også organisationer, der arbejder med brugere. Hvordan kan en dårlig service være katastrofal for selv den bedste virksomhed, hvor kunder ikke anbefaler virksomheden og kommer igen. Derfor er spørgsmålet om service så vigtigt.
  • Foredrag om service og virksomhedens tilgang til kundehåndtering er derfor kilden til overlevelse for mange virksomheder, organisationer og institutioner. Et foredrag om service, eller et kursus heri, kan enten være til ledelsen, til hele organisationen eller til salgsgruppen. Alle dele har brug for at kunne yde en god service og kommunikation – både udadtil og indadtil.
Spørg på pris og dato