Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover2

Foredragsholdere om Service

Du finder på denne side foredragsholdere, der alle kan tale om Service. Du kan nemt få et uforpligtende tilbud fra os ved bare at udfylde formularen til højre.

Du kan også klikke dig videre ind under de enkelte foredragsholdere og læse om dem der, og du er samtidig også mere end velkommen til at ringe til os.

Det hele er naturligvis helt uforpligtende, så hvis du bare har brug for et hurtigt bud på et navn til et arrangement, en pris på en af vores foredragsholdere eller hurtigt svar på, om de er ledige på dagen, så svarer vi altid lynhurtigt på din forespørgsel. Det er nemt og hurtigt.

Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Athenas formidler årligt flere tusinde foredrag i Danmark og resten af verden

Athenas er din direkte kontakt til landets bedste foredragsholdere

Vi har håndplukket landets bedste foredragsholdere, så vi kan sikre det helt rigtige match til dit arrangement

Athenas håndterer over 100 forespørgsler fra både store og små virksomheder – hver dag

Athenas er skandinaviens største formidler af foredrag

Vi har øje for detaljen og booker hvert år tusindvis af foredrag for alle typer af kunder

Athenas kan rådgive dig til den perfekte løsning, uanset budget og tidshorisont

Alle foredragsholdere om service (9)

Hjælp mig med at vælge

Om emnet: Service

  • Hvordan kan god service give gevinster på bundlinjen, skabe et godt arbejdsmiljø, kundegrundlag og kunder der kommer igen? Det er et spørgsmål, der er af enorm betydning både for virksomheder, men også organisationer, der arbejder med brugere. Hvordan kan en dårlig service være katastrofal for selv den bedste virksomhed, hvor kunder ikke anbefaler virksomheden og kommer igen. Derfor er spørgsmålet om service så vigtigt.
  • Foredrag om service og virksomhedens tilgang til kundehåndtering er derfor kilden til overlevelse for mange virksomheder, organisationer og institutioner. Et foredrag om service, eller et kursus heri, kan enten være til ledelsen, til hele organisationen eller til salgsgruppen. Alle dele har brug for at kunne yde en god service og kommunikation – både udadtil og indadtil.
Spørg på pris og dato