Henter Indhold ...

William Atak

Danmarks førende ekspert i Online Reputation Management og Shitstorms

William Atak er Danmarks førende ekspert inden for online reputation management og shitstorms og ikke mindst håndtering af shitstorms. Han holder årligt en lang række foredrag om især shitstorms, men også digitale krænkelser, fake news, digital mobning og sociale medier. Foredragene henvender sig både til private og offentlige organisationer og virksomheder samt privatpersoner. 

UFORPLIGTENDE FORESPØRGSEL

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpligtende

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Book nu på tlf: 35 11 21 31

Gennem tiden er William Atak efterhånden blevet pressens foretrukne ekspert, når der er brug en eksperts vurdering af diverse shitstorms. Ligeledes har han givet sit bud på god krisekommunikation i forbindelse med sager som Ilva/Idemøbler, Jysk/Lars Larsen, Teleselskabet 3, Jensens Bøfhus og mange flere.

Foruden sit arbejde som foredragsholder er William Atak også stifter af og adm. direktør for ATAK A/S og for SAFEonNET®, der hjælper virksomheder og privatpersoner med at bevare og værne om deres gode omdømme online.

William Atak foredrag centrerer sig omkring online reputation management, online markedsføring samt sociale medier og er altid krydret med aktuelle eksempler fra den virkelige verden.

    William Atak foredrag

    The perfect shitstorm

    • Hvad er en shitstorm? Hvordan forbereder man sig? Hvorfor opstår den? Hvordan udvikler den sig, og hvordan håndteres den?
    • I dette foredrag har William Atak fokus på simple værktøjer, anatomien i en shitstorm, og de fire faser og data, ligesom cases bringes op og gennemgås.
    • Foredragets primære målgruppe er topledere, politikere, mellemledere, marketing- og kommunikationsafdelinger, bestyrelser, brancheforeninger og organisationer.

    William Atak foredrag

    En organisation i shitstorm

    • Det perfekte foredrag, når bestyrelse, ledelse, kommunikationsafdeling og øvrigt personale individuelt og samlet skal overleve en shitstorm og komme styrket ud af krisen.
    • 360 graders forståelse af vigtigheden i både intern og ekstern kommunikation er vigtig under en digital krise, så skaden begrænses mest muligt. Hør William Atak fortælle hvorfor.
    • Foredragets primære målgruppe er hele organisationen, det offentlige, topledere og mellemledere, kundeservice/reklamation, HR-afdeling, PR- og kommunikationsafdelinger.

    William Atak foredrag

    Håndtering af (negative) anmeldelser og sociale medier

    • Et oplæg med fokus på forbrugerne/forbrugermagten skabt via sociale medier og anmeldelsessider som Facebook, Trustpilot, Tripadvisor m.m. Her uddybes vigtigheden af anmeldelser, hvordan de helt konkret håndteres, og ikke mindst med helt konkrete værktøjer til hvordan virksomheden får færre negative anmeldelser (+får flere positive anmeldelser).
    • Foredragets primære målgruppe er marketingafdeling, PR- og kommunikationsafdeling, kundeservice/reklamation.

    William Atak foredrag

    Falske nyheder

    • Hvad er falske nyheder, og hvordan kan det skade virksomheden med raketfart, hvis man ikke er forberedt? Hvis selv det amerikanske valg kan påvirkes af ”fake news”, er en hvilken som helst dansk virksomhed i alvorlig fare. William Atak fortæller hvorfor, og hvordan man håndterer fake news.
    • Foredragets primære målgruppe er topledere, mellemledere, bestyrelse, marketing- og kommunikationsansvarlige/afdelinger.

    William Atak foredrag

    Digital mobning på og uden for arbejdspladsen

    • Gå-hjem-møde med fokus på mobning og krænkelser digitalt på og ikke mindst også uden for arbejdspladsen af den ansatte, dennes ægtefælle og børn. Der tales åbent om direkte og indirekte mobning og krænkelser digitalt, konsekvenserne for personen, familien og arbejdspladsen.
    • Derudover analyserer William Atak i foredraget konkrete cases og giver tilhørerne brugbare værktøjer.
    • Et foredrag for alle, der færdes på nettet.

    William Atak foredrag

    Digitale krænkelser af Børn & Unge

    • Digital mobning, hævnporno og andre typer af digitale krænkelser og chikane fører til mindre selvværd, selvskade, angst, depression og stress hos børn og unge.
    • I foredraget kommer William Atak ind på konkrete cases og analyserer adfærd på sociale medier og konsekvenserne, samt hvordan målgruppen for dette oplæg proaktivt og ikke mindst reaktivt skal håndtere kriserne og rådgive børn og unge.
    • Foredragets primære målgruppe er skoler og institutioner, lærere og pædagoger, SSP-personale, forældre, relateret personale fra det offentlige.

Foredragsemner med William Atak