Tjekliste til online promovering af foredrag
Tilbage til blog4. august 2020
Uanset om der er tale om et åbent arrangement eller et lukket event i din organisation er det vigtigt at gøre opmærksom på det, så du er sikker på, at få et godt fremmøde. Selvfølgelig kan det være påkrævet for folk at være der, men også her får du mest ud af arrangementet, hvis tilhørerne er helt klar på, hvad de skal deltage i.
Det er vigtigt at overveje, hvilket signal du vil sende med arrangementet. Er det underholdning, kompetenceløft, en god fælles oplevelse eller noget helt fjerde? Og er det et lukket eller åbent foredrag? Altså skal du sælge billetter eller ej? Tillad dig at bruge lidt ekstra tid på invitationer og annoncering – uanset om det er online eller offline. Det er ærgerligt at forberede et top-professionelt arrangement, hvor folk ender med at blive væk, fordi de ikke forstod budskabet og udbyttet ved at deltage.
Tjeklisten her kan være oplagt til dig, der skal arrangere et åbent foredrag og sælge billetter:
Dette blogindlæg er en del af vores gratis e-bog “40 tips til det perfekte arrangement”.
Er du i gang med at planlægge et arrangement? Som Danmarks største og mest erfarne foredragsbureau, har vi hos Athenas lavet en e-bog med en række gode råd, så du undgår de typiske fejl og i stedet gør dit event til en succes.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hent e-bogen helt gratis. Du får desuden nyheder, inspiration og gode tilbud samt invitationer til gratis foredrag og kundearrangementer.
Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter og gør dit arrangement til en succes.