Henter Indhold ...

Szhirley

Sangerinde, skuespiller og børnebogsforfatter

Szhirley ved om nogen, hvordan man brander sig selv og sin karriere på de sociale medier. Men det kan være et svært landskab at navigere i, ikke kun for voksne men også for børn og unge. I sine tankevækkende og nytænkende foredrag deler Szhirley sine bedste råd til god tone, effektiv markedsføring og ansvarlighed på sociale medier, og giver samtidig publikum noget at reflektere over. Verden er ikke altid så perfekt, som den ser ud gennem Instagrams filtre. 

UFORPLIGTENDE FORESPØRGSEL

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpligtende

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Book nu på tlf: 35 11 21 31

Szhirley har senest udgivet albummet “Timeglas” i september 2016 og vidste allerede tidligt, at det var hendes passion for musikken, hun ville leve af.

Måske har du set Szhirley på de skrå brædder i en af de utallige musicals, hun har medvirket i, eller også sniger hendes stemme sig ind i din stue via tegnefilm og reklamer, hun lægger stemme til. Ens for alt Szhirley laver er, at det involverer hendes stemme. Senest har hun kastet sig ud i nye eventyr, og udgav sin børnebogsdebut “Charlie – på musiklejr” i oktober 2015 og har bla. startet en lille shop på hendes hjemmeside, hvor hun sælger #SzhirleySztyle produkter med stor succes.

Szhirley debuterede allerede i juni 1996 med R&B-albummet I’m Coming på EMI, der var blevet til i samarbejde med Anders Schuman og Tue Röh fra funkbandet Zapp Zapp. Albummet solgte 10.000 eksemplarer i Danmark, og blev også udsendt i Japan hvor det solgte 30.000 eksemplarer. Siden er det blevet til to albums, en række musicals blandt andet West Side Story i 2006, den populære duet “Dont look for love” 1999 fra filmen Den eneste ene og værts-job på Børne Melodi Grand Prix i 2013 og andre tv-optrædener.

    Szhirley foredrag

    Personlig branding på sociale medier

    • Tiden løber derudaf og teknologien med SoMe (Sociale Medier) ligeså. Det er vigtigt for Szhirley at følge med, da meget er ændret, siden hun først begyndte i branchen for 20 år siden. Dengang var de fleste udøvende musikere ansat ved store pladeselskaber med masser af penge i ryggen til musikproduktoner, videoer og promovering. Sådan er det ikke mere, og derfor er det vigtigt, at man bruger de redskaber som nu ligger foran os alle, på mest fornuftige og effektive vis.
    • Det er vigtigt at interagere med sine følgere for at holde dem til ilden, og mindst ligeså vigtigt at holde den gode tone, når vi kommunikerer uden at kunne se ansigtsudtryk og høre tonefald.
    • I foredraget giver Szhirley sine bedste råd til succesfuld personlig branding og håndtering af de sociale medier.

     

    Szhirley foredrag:
    De unges liv på sociale medier

    • Tendensen til at “mobbe” på nettet har bredt sig, og mange tænker ikke på samme måde over, at der faktisk sidder en modtager i den anden ende, som dumme bemærkninger kan have store konsekvenser for. Dét blandet sammen med al den “perfekthed” man konstant bliver bombarderet med i form af billeder af smukke mennesker, med det rigtige tøj, i de skønneste omgivelser, kan hurtigt få en selv til at tro at alle andre bare har et 10 gange federe liv.
    • Med SoMe ved hånden, må det være svært at skulle igennem de udfordrende teenageår, og samtidig konstant føle, at man skal måle og veje sig selv op imod alle de umulige krav og “standarder”. 
    • Szhirley taler om, og viser de unge og deres forældre, hvordan man med få virkemidler kan få selv den mest grå og kedelige dag til at fremstå lækker. Hun sætter fokus på, at den verden vi ser igennem vores smartphones, ligger langt fra de flestes virkelighed.
    • Hun taler om, hvordan det i høj grad er de voksnes ansvar, at deres børn kommunikerer ordentligt på SoMe, og om hvordan de også har et ansvar ifht. hvordan deres børn opfatter sig selv med den konstante mediesammenligning de udsættes for.
Foredragsholdere der minder om Szhirley

Foredragsemner med Szhirley