Tlf. 35 11 21 31
Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenterTlf. 35 11 21 31
Vores foredragsholdere kan også bookes til events der afholdes online. Kontakt os og hør mere om mulighederne.
Direktør, forfatter og foredragsholder - Emnerne er blandt andet service, kunderejser og reklamationsstrategi.
Forespørg nemt på pris og datoSend os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Om Søren
Foredrag
Søren Bechmann er en efterspurgt foredragsholder og holder et stort antal åbne og lukkede foredrag hvert år. Emnerne er service, kunderejser og reklamationsstrategi. Formen er inspirerende, afslappet og humoristisk, og samtidig er Søren ikke bange for at dele ud af praktisk viden og konkrete værktøjer.
Med sine populære foredrag om service og servicedesign er Søren Bechmann blevet en efterspurgt foredragsholder, der får publikum til at smile, når han krydrer faglige emner med små anekdoter.
Søren Bechmann er derudover også forfatter til “Service er marketing”, der udkom i 2012, og blev en stor succes. Berlingske Tidende kaldte bogen: “…en af de vigtigste ledelsesbøger, som er skrevet på dansk”. Søren Bechmann har desuden skrevet fire bøger, inkl. den første danske bog om servicedesign – “Servicedesign” – der udkom i 2010. Den femte “Gør kunden god igen”, udkom i begyndelsen af 2014 og er en bog om strategisk og praktisk klagehåndtering. Senest har Søren færdiggjort bogen “Kunderejsen”, der omfatter den rejse som opstår alle de steder, hvor kunden interagerer med virksomheden, når der købes et produkt eller en serviceydelse.
Søren Bechmann er grundlægger af og direktør i Service Design Institute, der med afsæt i servicedesign hjælper private og offentlige virksomheder med at skabe bedre serviceydelser på tværs af alle touchpoints – med henblik på at skabe kopiresistent differentiering. Fra 1983 og ca. 25 år frem var han kommunikationsrådgiver og forretningsudvikler i reklamebranchen; bl.a. i en årrække direktør og partner i et af Danmarks største reklamebureauer. Han har beklædt en række tillidsposter i ind- og udland. I dag sidder han i bestyrelsen i en IT-virksomhed og et rejsebureau.
Søren Bechmann foredrag er underholdende og leverer værktøjerne med entusiasme og er især brugbare for virksomheder, kommuner og foreninger der gerne vil optimere deres service samt blive bedre til at håndtere utilfredse kunder. Derudover kan foredragene tilpasses til det enkelte arrangement og målgruppe.
Se foredrag med Søren BechmannSøren Bechmann foredrag
Søren Bechmann foredrag
Søren Bechmann foredrag
Søren Bechmann foredrag
Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.