Henter Indhold ...

Jesper Koch

Adfærdspsykolog og foredragsholder

Du tænker: ”Det er bare ikke fair, for vi har jo det bedste produkt i hele verden, men INGEN SER OS, INGEN HØRER OS, INGEN HUSKER OS”. Jesper Koch siger: ”Du får den opmærksomhed, du fortjener”. Jesper vil på en humoristisk og grænseoverskridende måde vise dig, hvor let du egentlig er at manipulere med, hvordan de store brands bruger værktøjerne, og hvordan du kan gøre det samme i din branding-strategi. Få en oplevelse, du aldrig glemmer.

UFORPLIGTENDE FORESPØRGSEL

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpligtende

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Book nu på tlf: 35 11 21 31

Jesper Koch har en baggrund som adfærdspsykolog og er en af verdens førende eksperter i neurobranding. Jesper er tidligere direktør i gazellevirksomheden European Spermbank og han er hjernen bag en lang række succesfulde brandingstrategier og kampagner i blandt andet Skandinavien, UK, Tyskland, Østrig og USA.

Jesper har arbejdet med de absolut bedste i verden og, på trods af protester fra nogle af de store brands, afslører Jesper nu nogle af de hemmelige virkemidler, som vi alle udsættes for, hver eneste dag. Han er berømt for at være en blændende formidler, der engagerer sit publikum via spændende eksperimenter, gamification og spændende cases. Ikke nok med det, så kan Jesper Koch foredrag altid tilpasses 100% til de specifikke temaer, problemstillinger, ønsker og behov, som kunden har, så alle får den ultimative oplevelse og det bedste resultat ud af foredraget.

Få en smagsprøve på et foredrag med Jesper Koch i nedenstående video:

    Jesper Koch foredrag

    Fordi reptilhjernen spiser NEO CORTEX til frokost

    • I dette tankevækkende foredrag lærer du, hvordan du trænger igennem kommunikationsfilteret og tænder din kundes “købsknap” i hjernen, hvordan du kan udtænke og designe indhold og kampagner, der går viralt på de sociale medier og ikke mindst forstå og anvende de forskellige videnskabelige neurotriggere, der med garanti øger effekten af din kommunikation.
    • Det hele illustreres og krydres med en række overraskende cases, der understreger de resultater, der kan skabes, når du anvender neuromarketing.
    • I bliver ikke kun underholdt og udfordret. I går faktisk også hjem med nogle helt konkrete værktøjer og cases, som I kan bruge til at adskille jer fra konkurrenterne og skabe ultra loyale kunder.

    Jesper Koch foredrag

    GAMIFICATION – 7 KONKRETE VÆRKTØJER DU KAN BRUGE TIL ADFÆRDSDESIGN OG MOTIVATION ALLEREDE I MORGEN

    • I dette inspirerende foredrag afsløres hemmeligheden bag en række vanvittige gamification-cases, der markant har ændret adfærd og skabt top motivation. Du får 7 værktøjer, der vil gøre dig meget bedre til at motivere mennesker til at ændre adfærd.
    • Nu tænker du måske, hvad, der menes med adfærd? Det kunne fx være at købe mere, læse mere, bidrage mere, anbefale mere, dele mere eller lignende.
    • Glem alt om at opsætte plakater i kantinen, bombardere dine stakkels kunder med brochurer eller forstyrre personalet med en liste af værdier på toiletdøren. Vi er alle dødtrætte af at blive solgt til. Let´s face it! Det virker ikke.
    • ”Vi vil ikke stopfodres med massekommunikation og død kommunikation. Vi vil jage, samle, gå på opdagelse, udfordres, overraskes, samarbejde og anerkendes””Og her er GAMIFICATION ganske enkelt et fantastisk værktøj: God gamification får mennesker til helt frivilligt at ændre adfærd, uden at det opfattes, som en pligt, samtidigt med at de motiveres til at fortsætte.
    • I foredraget vil Jesper aflive nogle af de myter, der forhindrer dig og dine kolleger i at få det bedste ud af gamification.
    • Mange tror f.eks., at gamification konkret handler om at designe et spil. Det er forkert. Du skal ikke tænke dig selv, som en spildesigner, men derimod som en ADFÆRDSDESIGNER. Det er ikke selve spillet, der er interessant, men den spiltænkning og de mekanismer som du skal drage ind overalt i din kommunikation.
    • Mange tror, at gamification kun er for teknikere og ”gamere”. Det er også forkert! Gamification handler om at forstå de dybereliggende elementer, der får mennesker til at tage beslutninger, blive fanget af noget og fortsætte med det. Det får du en masse tips til i dette foredrag.
Det siger kunder, som har oplevet foredrag med Jesper Koch

Indlæs flere...

Foredragsholdere der minder om Jesper Koch

Foredragsemner med Jesper Koch