Henter Indhold ...

Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Foredragsholdere om Kundeservice

Du finder på denne side foredragsholdere, der alle kan tale om Kundeservice. Du kan nemt få et uforpligtende tilbud fra os ved bare at udfylde formularen til højre.

Du kan også klikke dig videre ind under de enkelte foredragsholdere og læse om dem der, og du er samtidig også mere end velkommen til at ringe til os.

Det hele er naturligvis helt uforpligtende, så hvis du bare har brug for et hurtigt bud på et navn til et arrangement, en pris på en af vores foredragsholdere eller hurtigt svar på, om de er ledige på dagen, så svarer vi altid lynhurtigt på din forespørgsel. Det er nemt og hurtigt.

Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Uforpligtende forespørgsel

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Vi har øje for detaljen og booker hvert år tusindvis af foredrag for alle typer af kunder

Athenas er din direkte kontakt til landets bedste foredragsholdere

Athenas er skandinaviens største formidler af foredrag

Athenas formidler årligt flere tusinde foredrag i Danmark og resten af verden

Athenas håndterer over 100 forespørgsler fra både store og små virksomheder – hver dag

Athenas kan rådgive dig til den perfekte løsning, uanset budget og tidshorisont

Vi har håndplukket landets bedste foredragsholdere, så vi kan sikre det helt rigtige match til dit arrangement

Alle foredragsholdere om kundeservice (5)

Hjælp mig med at vælge
Mark Patterson foredrag

Mark Patterson

Business-speaker. Strategi. Netværk. Innovation. Holder foredrag om hvordan man opnår vækstpotentialet i en virksomhed.

Din organisation trænger til et salgsmæssigt, strategisk og innovativt løft! Dansk-Britiske Mark Patterson er en international foredragsholder, der stiller knivskarpt på de elementer der udgør vækstpotentialet i en virksomhed. Han udfordrer...

Søren Bechmann foredrag

Søren Bechmann

Direktør, forfatter og foredragsholder - Emnerne er blandt andet service, kunderejser og reklamationsstrategi.

Søren Bechmann er en efterspurgt foredragsholder og holder et stort antal åbne og lukkede foredrag hvert år. Emnerne er service, kunderejser og reklamationsstrategi. Formen er inspirerende, afslappet og humoristisk, og samtidig er Søren ikke...

Torben Wiese

Torben Wiese

Foredragsholder, workshopkonsulent, forfatter og ledelsesrådgiver, kendt fra bl.a. DR, TV2, TV3, P1, P4, Radio 24/7.

Torben Wiese er Skandinaviens vanebryder nr. 1 og er flere gange valgt til at være blandt de tre mest motiverende talere i Danmark. Han er kendt fra bl.a. DR, TV2, TV3, P1, P4, Radio 24/7 og er fast ledelsesrådgiver på Jyllandsposten og...

John Harmsen

John Harmsen

Foredragsholder, inspirator & komiker med ekspertise i bl.a. kommunikation, kollegierelationer og stress.

Med John Harmsen får I en erfaren motivator, der med indsigt, masser af humor og grundig forberedelse, giver jer et vellykket arrangement. Oplev de inspirerende og underholdende foredrag om arbejdsglæde, kommunikation, kundeservice og salg. John...

Poul Guldborg foredrag

Poul Guldborg

Kommunikationsrådgiver, kundeservice-coach og foredragsholder, kendt som bl.a. studievært og reporter hos DR og TV 2.

Poul Guldborg er en ofte anvendt rådgiver og foredragsholder inden for kommunikation, kundeservice og klagebehandling. Gør din virksomhed og kunder en tjeneste - book et foredrag med Poul og få fif, finter og faldgruber krydret med mange års...

Kundeservice
5 ud af 5 stjerner

"Jeg oplevede en fin service fra Athenas. Jeg blev hjulpet godt i gennem til at finde den rette foredragsholder i forhold til det vi havde brug for i vores organisation"

Københavns Professionshøjskole

Om emnet: Kundeservice

  • Her finder du foredrag om kundeservice. Hvordan kan god kundeservice give gevinst på bundlinjen og skabe et godt arbejdsmiljø, kundegrundlag og genkøbende kunder?
  • Og hvordan en dårlig kundeservice kan være katastrofal for selv den bedste virksomhed, hvis kunder ikke anbefaler virksomheden og kommer igen.
  • I foredrag om kundeservice sætter foredragsholderne fokus på kundeservice i en moderne hverdag, til tider set i perspektiver fra fremtidens udfordringer og muligheder. Ofte er foredragne både seriøse og humoristiske, og mange kan laver både som inspirerende foredrag og workshops. Foredrag om kundeservice er velegnede til eksempelvis virksomheder, der vil styrke medarbejderne i god kundeservice – og med et foredrag om kundeservice kan de få gode redskaber og værktøjer til det.
Spørg på pris og dato