Tlf. 35 11 21 31

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
generic-cover1

Mød Verdens Lykkeligste Mand: Skaber topmotiverede medarbejdere, der giver kundeservice i verdensklasse

Poul Guldborg

Poul Guldborg

Executive stresscoach, motivator, mentaltræner og kundeservice coach.

Forespørg nemt på pris og dato

5 ud af 5 stjerner

"Poul havde sat sig ind i stoffet til mødet, det lykkes at holde lytterne vågne og intresseretunder hele fordraget så stor ros herfra"

Kurt - nyform Se alle referencer

Dette foredrag giver jer:

  • Effektive metoder til klagebehandling og forbedring af kundeservice
  • Inspiration fra Verdens Lykkeligste Mand til at motivere og engagere medarbejdere
  • 10 gyldne regler for fremragende kundebetjening og styrkelse af virksomhedens kundeproces
Uforpligtende forespørgsel på Poul Guldborg

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
About icon

Om Poul

Lecture icon

Foredrag

References icon

Referencer

Forespørg nemt på pris og dato

Poul Guldborg er en populær rådgiver og foredragsholder inden for motivation, mental sundhed, kundeservice og klagebehandling. Gør din virksomhed, dine medarbejdere og dine kunder en tjeneste – Book et foredrag med Poul og få fx hans fif, finter og faldgruber inden for kundeservice krydret med hans 10 gyldne regler for fremragende kundebetjening, eller lad Poul, som Verdens Lykkeligste Mand, motivere dine medarbejdere, så de hverken kan få armene ned eller smilet af ansigtet igen. Nogle vil huske Poul som den første studievært på DR’s forbrugerprogram ”Rene ord for pengene”, hvor han grillede tvivlsomme producenter og deres produkter i den bedste sendetid. Andre husker ham som kommunikationschef for Føtex, Bilka og Netto, hvor han kunne overbevise enhver, når han blev stillet kritiske spørgsmål af journalisterne.

Dette foredrag giver jer:

  • Effektive metoder til klagebehandling og forbedring af kundeservice
  • Inspiration fra Verdens Lykkeligste Mand til at motivere og engagere medarbejdere
  • 10 gyldne regler for fremragende kundebetjening og styrkelse af virksomhedens kundeproces

Kundeservice, mental sundhed og motivation

Gennem årene har Poul Guldborg beskæftiget sig med at gøre ledere og medarbejdere i private virksomheder, internationale koncerner og det offentlige bedre til at kommunikere og til at give deres kunder service i verdensklasse. Og så er han en underholdende foredragsholder, der taler, så alle forstår ham.

Poul har også altid haft en passion for at skabe mental sundhed, motivation og livsglæde omkring sig. Han brænder for at hjælpe organisationer og mennesker med at få det maksimale ud af deres potentiale. Poul er certificeret, og arbejder i dag, som executive stresscoach og NGH-Hypnoterapeut. Og så er han ”Verdens Lykkeligste Mand”, ”Master of positive thinking” , mentaltræner  og opfinderen af begrebet powermooding. Poul har desuden tre kommunikationsuddannelser. Den 4-årige uddannelse som journalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Han er certificeret som NLP Business Practitioner fra Aarhus Business School og Social Media Advisor fra IBA i Kolding.

Book Poul Guldborg et inspirerende foredrag om vejen til bedre kommunikation, service og mental sundhed. Alle Pouls foredrag kan bestilles på engelsk såvel som på dansk.

Se foredrag med Poul Guldborg
Poul Guldborg foredrag

Verdens bedste arbejdsplads – den skaber vi selv

Motivation er ikke noget, vi får ind med modermælken. Og arbejdsglæde er ikke noget, man trækker i en automat – eller som chefen skal trylle op af jorden. Begge dele er essentielle i det gode kollegaskab, og det er noget vi skaber indeni os selv – og sammen med kollegerne.

Få konkrete redskaber til arbejdsglæde, kollegial motivation og at transformere en dårlig dag til en fantastisk dag i dette nærværende og underholdende foredrag med Poul.

Hvis disse emner lyder spændende. Så giv dine medarbejdere 90 minutter i selskab med ”Verdens Lykkeligste Mand” Poul Guldborg. Poul er motivator, mentaltræner og en forrygende foredragsholder, der kan engagere og sætte fut i publikum med brugbar viden, involvering på den fede måde og ikke mindst med masser af humor, selvironi og sjove historier og anekdoter.

Pouls motto er indsigt, udvikling og resultater.  Hans livsopgave er at hjælpe mennesker og organisationer med at øge deres potentiale – skabe livs- og arbejdsglæde – og med at nå deres mål. Poul kommer ikke bare med et 90 minutters foredrag, hvor I får grinet lidt – og bagefter går alt tilbage til det gamle.

Poul er ambitiøs på jeres vegne. Han brænder for at få den enkelte til at tage ansvar for sit eget (arbejds)liv og for at skabe varige, positive forandringer i form af arbejdsglæde og godt kollegaskab i din organisation.

Poul er uddannet journalist og Social Media Advisor, og så er han certificeret både som stresscoach, NGH-hypnoterapeut og NLP Business Practitioner. Men mest af alt er Poul et åbent, kærligt og hjertevarmt menneske, der elsker sit publikum, og som får alle i salen til at føle sig som noget helt særligt.

Poul Guldborg foredrag

Sådan skaber du forandringer, der fryder (til ledere)

“Forandring fryder… ” siger et gammelt mundheld. Men det er løgn. Forandringer frustrerer!

Er I ledere i en organisation, har I har formentlig prøvet at informere medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere om et helt nyt tiltag, som I er sikre på vil blive taget imod med kyshånd. Men til din store overraskelse bliver I mødt med korslagte arme, nedadvendte mundvige og massiv modstand mod det nye. Hvorfor reagerer mange mennesker sådan på forandringer?

I foredraget ”Sådan skaber du forandringer, der fryder”, lærer I, hvorfor mange mennesker har modstand mod forandringer. I får også nogle enkle og konkrete værktøjer til at kommunikere forandringer, så jeres målgruppe forstår og efterlever dem.

Foredraget et ideelt for alle ledere, der befinder sig i en organisation, der løbende har brug for at gennemføre forandringer – eller som står overfor en konkret forandring i organisationen. Foredraget kan evt. laves til et halv- eller heldagskursus i forandringskommunikation, hvor vi arbejder med aktuelle cases fra jeres egen verden.

Foredragsholderen, Poul Guldborg, er uddannet journalist, social media advisor, NLP Business Practitioner, og så er han certificeret stresscoach med speciale i executive stresscoaching. Og et af Pouls arbejdsområder er at hjælpe danske og internationale organisationer med at skabe succesfulde forandringer.

Dette foredrag kan også med fordel kombineres med at ledere og medarbejdere senere sammen oplever foredraget ”Sådan overlever du forandringer” – inden organisationen begynder gennemførelsen af forandringerne.

Målgruppe: Ledere i alle typer organisationer

Poul Guldborg foredrag

Sådan overlever du forandringer (Til medarbejdere)

Åh nej… skal vi nu have ny struktur igen? Vi har ikke engang fået den sidste på plads endnu..

Forandringerne hagler ned over vor tids medarbejdere – både på de private og offentlige arbejdspladser – og i et stadigt stigende tempo og med tiltagende styrke. Medarbejderne skal være omstillingsparate og sove med støvlerne på – så deres organisation ikke ædes af konkurrenterne eller drukner i disruption-bølgen.

Og det er en kæmpe udfordring. For vi mennesker hader per natur forandringer. Og derfor er vi mest tilbøjelige til at kæmpe imod forandringer – også selvom de i virkeligheden kan være en kæmpe fordel for os.

I foredraget ”Sådan overlever du forandringer” fortæller Poul Guldborg, hvorfor vi mennesker ofte har modstand mod forandringer. Og gennem eksempler og med enkle værktøjer lærer han tilhørerne, hvorfor forandringer er en nødvendighed, og hvordan man tager imod dem med et åbent sind – så man får det optimale ud af dem.

Dette foredrag kan med fordel kombineres med, at organisationens ledere først klædes på med foredraget ”Sådan skaber du forandringer, der fryder”, inden forandringerne gennemføres. Efterfølgende holdes ”Sådan overlever du forandringer” for organisationens medarbejdere og ledere.

Målgruppe: Medarbejdere i alle typer organisationer

Poul Guldborg foredrag

Skab fundamentet til et fantastisk (arbejds)liv

Hvor kommer glæden, gnisten, gejsten, lykken,  livsmodet, begejstringen, energien, drivet, heldet, modet, motivationen, passionen,  positiviteten, troen, selvværdet, selvtilliden, taknemmeligheden og kærligheden fra?

Det afslører Poul Guldborg, Verdens Lykkeligste Mand, i sit foredrag/seminar ”Skab fundamentet til et fantastisk (arbejds)liv”. Som deltagere i seminaret lærer I, hvordan I skaber grundlaget for et autentisk og lykkeligt liv. I lærer, hvordan I træner jeres taknemmelighed, så både arbejds- og livsglæden vokser. I finder ud af, hvor lidt der skal til for at være ”god nok” i andres øjne. I opdager også, hvorfor optimister har et meget federe liv end pessimister – og hvorfor man selv bestemmer, om man er lykkelig eller ej.

Poul Guldborg overdænger jer og jeres kolleger med konkrete værktøjer og masser af inspiration til at få det absolut bedste ud af livet – både på jobbet og i det hele taget. Og det hele er tilsat en god gang humor og historier fra det virkelige liv.

I kommer ud på gulvet og bliver involveret på den kærlige måde – og alle kan være med. I bliver også både sat til at arbejde sammen og til at arbejde med jer selv. Derfor skal hver deltager medbringe et skriveredskab og en ”journal”/tom notesbog/kinabog til seminaret. I kan også købe bog og pen for 10 kr. på seminaret, hvis I ønsker det.

Poul Guldborg foredrag

Der sætter jeg gerne mine ben igen (kundeservice)

Kender I følelsen af at tænke “Der sætter jeg aldrig mine ben igen”, når I går ud af en butik, et værksted, en restaurant eller klikker I væk fra en webshop? Det gør de fleste. I dag er den bedste vare til den billigste pris nemlig ikke længere garanti for succes. En undersøgelse fra Analyseinstituttet Megafon viser, at 7 ud af 10 danske kunder har prøvet at forlade en butik eller en servicevirksomhed på grund af utilfredsstillende kundeservice. En anden undersøgelse har vist, at to ud af tre kunder holder op med at handle i en forretning uden at klage over det, de er utilfredse med. Til gengæld fortæller de samme personer op til ti andre personer, at de har haft en dårlig oplevelse – eller endnu værre – lægger oplevelsen på nettet.

Derfor er det uhyre vigtigt at jeres kunder får den bedste service – hver gang. Tilfredse kunder køber for mere: De kommer igen, de fortæller andre om de gode oplevelser i jeres virksomhed, og tilfredse kunder er sjovere at betjene for jeres medarbejdere.

I dette forrygende foredrag fortæller Poul Guldborg, der er en af landets førende rådgivere inden for kundeservice, om fif, finter og faldgruber inden for kundebetjening. Undervejs i foredraget afslører Poul blandt andet de to specifikke kundeservice-fejl, der er årsag til alle kundeklager. Poul giver dig ligeledes sine 10 gyldne regler for god kundeservice, og han lærer dig, hvordan I forvandler en kongesur kværulant til en kisteglad kernekunde. Det hele krydres med relevante eksempler, egne erfaringer, inddragelse af publikum og masser af humor.

Dette foredrag kan fx også kombineres med foredraget ”Hurra vi har fået en klage”.

Poul Guldborg foredrag

Hurra, vi har fået en klage (Kundeservice - klagehåndtering)

Kunderne klager mere og mere, og de har aldrig været mere troløse, end de er i dag. Men har kunderne altid ret? Og hvordan forvandler man en kongesur kværulant til en kisteglad kernekunde?

”Hurra, vi har fået en klage” er på én gang et underholdende foredrag om vanskelige kunder og et intensivt kursus i at håndtere klager korrekt. Et kursus som med garanti vil tjene sig ind mange gange, fordi det fremover gør jer i stand til at holde på de klagende kunder – og dermed undgå tab af omsætning, dårlig omtale i medierne eller en shitstorm på nettet. Som tilhører til foredraget får I Poul Guldborgs trin-for-trin vejledning i at håndtere kundeklager korrekt.

Dette foredrag kan fx også kombineres med foredraget ”Der sætter jeg aldrig mine ben igen!”

Poul Guldborg foredrag

Sikker service i den offentlige sektor

Udfordringerne på de offentlige arbejdspladser har aldrig været større end nu. Antallet af opgaver vokser, antallet af medarbejdere falder, budgetterne skrumper. Samtidig bliver borgere og erhvervsliv mere og mere krævende.

Dansk Industri og Dansk Byggeri udarbejder årligt hitlister over kommunerne med den bedste og dårligste service til erhvervslivet. Utilfredse borgere er hurtige til at kontakte medierne og udtrykke deres utilfredshed på sociale medier, hvis deres forventninger til den offentlige service ikke opfyldes. Når byggetilladelsen tager for lang tid, kvaliteten af maden på plejehjemmet ikke lever op til forventningerne, eller borgeren ikke får den ønskede pension, kommer klagerne. Og klager kræver tid at håndtere, hvilket påvirker medarbejdernes arbejdsglæde og arbejdspladsens omdømme.

Poul Guldborg er en af Danmarks førende rådgivere og foredragsholdere inden for kundeservice og kommunikation. I dette morsomme foredrag inspirerer han jer til at yde den bedste service til de mange ”kunder”, som hver dag er i kontakt med stat, regioner, kommuner og andre offentlige arbejdspladser.
Foredraget kan både holdes for en bred målgruppe af offentligt ansatte eller tilpasses et bestemt fagområde i samarbejde med jer.

Referencer

Fantastisk!

Berit Arbjerg Pedersen

Kamstrup A/S

Poul havde sat sig ind i stoffet til mødet, det lykkes at holde lytterne vågne og intresseretunder hele fordraget så stor ros herfra

Kurt

nyform

Poul Guldborgs fordrag trak 152 deltagere og alle var godt tilfreds med indhold og fremførelsen.

Haderslev Butikker

Super godt og meget ærligt foredrag :-)

Hanne Appelgreen

Egedal Kommune

Hej Poul Det bliver udelukkende ros herfra, det var simpelthen et fantastisk foredrag du gav os. Jeg har været til mange forskellige foredrag i mit liv, men dette ligger helt klart i toppen. Du lykkedes så godt med at gøre emnet relevant og inspirerende, og det fungerede virkelig godt med at inddrage deltagerne. Vi havde også en god workshop bagefter, hvor der blev åbnet op for en ærlig, konstruktiv og god dialog. Vi følger blandt andet op på dette med at lave en planche, indeholdende alle de udsagn medarbejderne kom med i workshoppen, som vi hænger op i kantinen, så vi løbende kan minde hinanden om, hvad vi har aftalt med os selv og hinanden.

Kirsten Gjesing

DJ Supply

Det var et rigtig godt foredrag, som klart kan anbefales til andre virksomheder. Poul fik os til at grine, danse, rose, fokusere, reflektere, kramme, og han gav os en masse værktøjer, som vi kan arbejde videre med, for at gøre vores fantastiske arbejdsplads endnu bedre.

Kirsten Gjesing

DJ Supply

Et virkelig godt foredrag, der giver stof til eftertanke.

Pia Villadsen

Kristrupcentret, Randers kommune

Et godt og nærværende foredrag

Louise Brandt

Kolding Kommune, Senior, Sundhed og Fritidsforvaltningen

Poul Guldborg kontaktede mig inden foredraget for at afstemme forventningerne. Vi aftalte, hvad han skulle lægge vægt på og jeg fortalte ham om os, hvem vi er. Poul er rigtig god til at være nærværende og personlig i sin optræden. Han er god til af fornemme, hvad vi er for nogen og inddrage det element. Poul gør sit forarbejde godt inden han møder sit "publikum".

Pernille Haurum

Vesthimmerlands Biblioteker

Det var fint tilpasset i stil og niveau til forsamlingen. I evalueringen gav deltagerne en samlet gns score på 5,06 på en skala fra 1 - 6.

Henning Jørgensen

Electrolux Professional A/S
Uforpligtende forespørgsel på Poul Guldborg

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 11 21 31
Poul Guldborg
Poul Guldborg

5 ud af 5 stjerner

"Poul havde sat sig ind i stoffet til mødet, det lykkes at holde lytterne vågne og intresseretunder hele fordraget så stor ros herfra"

Kurt - nyform Se alle referencer

Foredragsemner med Poul Guldborg