Henter Indhold ...

Flemming Møldrup

Livsstilsekspert, reklamemand og kreativ direktør

Flemming Møldrup er livsstilsekspert i DR’s populære program “Kender du typen”. Han har et indgående kendskab til danskerne, vores vaner og den måde vi kommer omkring livet som dansker på. Flemming Møldrup ved, hvad der bliver det næste store, og ikke mindst i hvilken retning, som tidsånd og tendenser bevæger sig og viser i sine foredrag konkrete eksempler. 

UFORPLIGTENDE FORESPØRGSEL

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpligtende

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Book nu på tlf: 35 11 21 31

Flemming Møldrup er livsstilsekspert i DR1s originale og succesfulde livstilsprogram “Kender Du Typen”. I sine skarpe og underholdende foredrag om forbrugere, samfund, brands og reklamer deler Flemming ud af sin erfaring og er altid topaktuel.  

Udover at være livsstilsekspert er Flemming Møldrup også reklamemand med en lang karriere som konceptudvikler og tekstforfatter på nogle af de store københavnske reklamebureauer. I ti år som kreativ direktør med eget bureau. De sidste par år har han specialiseret sig i purpose marketing og derigennem arbejdet med at få virksomheder og forbrugere til at møde hinanden i stærke fællesskaber baseret på en sag – eller såkaldt purpose. Til gavn for både virksomheden og samfundet.

Udover det, er Flemming Møldrup dedikeret surfer-dude og er ofte at finde på vestkysten, hvor Klitmøller er den foretrukne surferdestination. Hjertet banker for Vesterhavet og det Danmark, der folder sig ud under det misvisende navn: Udkantsdanmark. Eller som Flemming hellere kalder det: “Forkantsdanmark”. Flemming Møldrups foredrag tager udgangspunkt i dét der interesserer ham – fagligt og privat.

    The future of profit is purpose. Hvordan meningsfuld reklame gør kunder til fans og forbedrer bundlinjen

    • Fremtidens forbrugere kræver meningsfulde brands. Langt over halvdelen af Europas unge forventer, at virksomheder i fremtiden bidrager til samfundsudviklingen – både de brands de skal arbejde for og især dem, de skal handle med.
    • Brands skal indstille sig på at formulere en sag eller et purpose, som de står for og engagerer sig i. Til gavn for både medarbejdere, forbrugere og samfundet – og ikke mindst deres egen bundlinje.
    • Flemming taler om forbrugernes forventninger og om, hvordan et purpose kan se ud, når det bliver til reklame. Ligesom han viser stærke og inspirerende eksempler på, hvordan nogle af verdens største brands sætter standarden for fremtidens reklamer.
    • Varighed: 30-45 minutter.

     

    Fremtidens kommune. Cocreation i kommunen

    • Et foredrag om Cocreation i kommunen. Om hvordan det offentlige, virksomheder og borgere i samarbejde kan skabe fremtidens kommune. For både borgere og virksomheder vil gerne inddrages i udviklingen og deltage aktivt i at skabe præcis den kommune, de ønsker at være borgere i og ikke mindst drive forretning i.
    • Foredraget kommer omkring eksempler på, hvilke “nice to have-løsninger” kommunen kan bede virksomheder om at løse uden at få andet igen end opmærksomhed. Ligesom kommunen med meget få midler kan give plads til initiativrige borgere og på den måde være med til at skabe arbejdspladser, glade borgere og dermed skatteindtægter i kommunen.
    • Varighed: 30-45 minutter.

     

    Kender du typen?

    • Sjovt, underholdende og nærgående foredrag om, hvordan de ting vi omgiver os med, også siger noget om, hvem vi er, hvilken avis vi fx læser.
    • I samarbejde med jer vælger Flemming fem ting ud. Og så findes sammen ud af, hvor mange blandt publikum, der har tingene derhjemme. Ud fra det fortæller Flemming, hvem de er, hvad de højest sandsynligt stemmer på, hvilken bil der står i carporten etc.
    • Varighed: 30 minutter

     

    Sådan gjorde vi –erfaringer fra en lykkelig skilsmisse

    • Der findes få kriser i livet, der kan måle sig med den krise det er at gå gennem en skilsmisse. Først at nå frem til det sted, hvor beslutningen er uomtvistelig, så indstille sig på at man enten er alene eller nu sammen med en anden, at man ikke længere ser sine børn hver dag, men at de i stedet kommer og bor x antal dage, for så at flytte et andet sted hen. Måske hjem til en ny far eller mor. Og netop derfor er det måske så svært for så mange mennesker at komme ordentlig igennem en skilsmisse, og slippe ud på den anden side som et helt menneske. Især hvis der er børn involveret.
    • Sådan gjorde vi er et erfaringsforedrag hvor Livsstilsekspert Flemming Møldrup og tv-producent Julie Ralund deler ud af deres erfaringer fra deres eget brud, og fortæller hvordan de kom fra ulykkelig til lykkelig skilsmisse, og i dag er venner med en særlig tilgang til det fælles forældreskab. Foredraget er bygget op omkring den erfaring og de metoder som Flemming Møldrup og Julie Ralund brugte og stadig bruger.
    • Læs mere her i kronikken
    • Varighed: 60 minutter.

     

    Skræddersyede foredrag

    Flemming Møldrup skræddersyer også foredrag til specielle temaer.

Foredragsholdere der minder om Flemming Møldrup

Foredragsemner med Flemming Møldrup